Celebracja kobiecej naturalności i różnorodności w nowej kolekcji KOPI jesień-zima 2019/2020

W swojej najnowszej kolekcji Natalia Kopiszka rozwija motywy znane z pierwszych odsłon jej marki, przenosząc bestsellerowe projekty 2D do 3D. Przestrzenne formy zostały ręcznie wyrzeźbione przez lokalnych rzemieślników i jubilerów.
.get_the_title().

Natalia Kopiszka to jedna z najciekawszych polskich projektantek biżuterii. Modą interesuje się od najmłodszych lat, a dyplom ukończenia architektury sprawia, że dizajnerski sznyt ma swoje odbicie w jej twórczości. W najnowszej kolekcji KOPI kluczową rolę odgrywają formy przypominające kobiece kształty oraz dłonie, które projektantka przenosi na kolczyki, pierścionki, naszyjniki oraz nausznice.

Pomysł na zaproszenie do kampanii modelki plus size to chęć przełamania stereotypu na temat piękna oraz silne nawiązanie do projektu nowej kolekcji.

Uzupełnieniem kolekcji są minimalistyczne kolczyki wysadzane cyrkoniami oraz nowa wersja sygnetów, która nawiązuje do zmysłowych kobiecych kształtów. Różnorodność i celebracja naturalnej kobiecości jest zresztą punktem wyjścia kampanii.

Projektantka nie ustaje w poszukiwaniu nowych rozwiązań, dzięki którym ręcznie wykonana biżuteria staje się jeszcze bardziej wyjątkowa.

Biżuteria KOPI ma być dopełnieniem stylu i elementem, który podkreśla kobiecość. Najnowsze projekty to poszerzenie ulubionych wzorów z pierwszych kolekcji. Chcąc nadać im nowe życie, zdecydowałam się nadać im formę przestrzenną i bardziej realistyczną” – dodaje założycielka marki.

Nowa kolekcja jest dostępna w butiku KOPI przy ulicy Nowogrodzkiej 40 w Warszawie, a także online na www.kopi.com.pl.

Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: KOPI

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook