Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Nowa odsłona NAGO. Kampania „Girls” udowadnia, że piękno nie ma jednej definicji

Naturalne piękno i zrównoważony rozwój to dwa filary, na których bazuje polska marka. NAGO zapowiedziało poszerzenie rozmiarówki i jeszcze większą dbałość o ekologiczne podejście do produkcji.
.get_the_title().

Idea NAGO polega na zrównoważonym podejściu do życia. Ich ubrania stanowią idealne bazy każdej kobiecej garderoby i nie prowokują do ślepej pogoni za regularnie zmieniającymi się trendami. Moda zrównoważona to nie tylko puste hasło, ale idea, o którą warto walczyć. Nadmierna produkcja ubrań to problem, który poważnie przyczynia się do zanieczyszczania planety, a przemysł mody to drugi w kolejności największy niszczyciel środowiska (szerzej pisaliśmy o tym tutaj).

Warto więc wymagać od marek wiarygodności w podejmowaniu działań. Taką właśnie marką jest NAGO, które od samego początku dba o przyszłość środowiska naturalnego.

Nowy rok zainspirował założycieli marki NAGO do zmian. Bohaterki startującej właśnie kampanii „Girls” pokazują, jak piękna jest naturalność kobiecego ciała.

NAGO poszerza swoją rozmiarówkę, zachęcając kobiety, by zrezygnowały z nierealnych wymagań wobec własnego ciała i poczuły się dobrze same ze sobą – nago i w ubraniach polskiej marki.

Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.

Do udziału w subtelnej sesji autorstwa Karoliny Wilczyńskiej – jednej z najciekawszych fotografek młodego pokolenia – zaproszono kobiety w wieku od 22 do 57 lat, reprezentujące zróżnicowane typy sylwetek (od XS do L). Pozowały one w naturalnym makijażu i codziennych fryzurach, co dodatkowo wyeksponowało różnice między nimi.

Większość z nich nie jest modelkami i było to ich pierwsze spotkanie z profesjonalnym fotografem, co tylko bardziej podkreśliło szczerość zdjęć.

W najnowszej kolekcji znalazły się cieliste body, topy, bielizna, dopasowane sukienki i spódnice, będące idealnymi bazami do każdej stylizacji, ale także luźne bluzy w ciepłych, pastelowych kolorach. Każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie – zarówno na wieczorowe wyjście, jak i na co dzień.

Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: NAGO

FASHION