Artegence zasilone przez jeden z najbardziej obiecujących duetów kreatywnych

Do działu kreatywnego agencji Artegence dołączyli Adam Rudzki i Jarek Maciejek. Adam na stanowisku creative łączy kompetencje koncepcyjne z pracą art directora. Natomiast Jarek pracuje z nim w zespole jako copywriter. Teraz będą odpowiedzialni m.in. za nową kampanię F5.
.get_the_title().

Adam Rudzki przeszedł do Artegence z agencji Cravtt, w której na analogicznym stanowisku odpowiadał za stworzenie działu kreatywnego i rozwój jego kompetencji.

Rudzki przez ostatnie osiem lat pracował w działach kreacji Ogilvy&Mather, BBDO Warszawa, Grey Warszawa i Lemon Sky.

Był współautorem platformy kreatywnej Żywiec 'Chce się Ż’, Namysłów Pils 'Dla tych co się znają’. Odpowiadał także za launch i komunikacje cydru 'Dziki Sad’ z portfolio Grupy Żywiec. Adam ponadto pracował m.in. dla T-Mobile, Saturn, Lays, Pepsi, Mercedes-Benz, Whiskas, Pedigree, PKP S.A., Prudential, Snickers, Mars, Shell, Orbit, mBank, P&G, Allianz, Plus, LOTOS, Pantene, Whirpool, Allegro, Microsoft, Winiary, SKANSKA, Pernord Ricard, Orange, Starbucks, Tesco. Jego kampanie były wielokrotnie nagradzane w konkursach kreatywnych KTR, Effie oraz Mixx. Na początku swojej kariery – jako designer znalazł się dwukrotnie w zestawieniu 'Talent 100′ by Adweek Magazine. Studiuje fashion communication design w School of Form.

 

Z kolei Jarek Maciejek związany jest z branżą reklamową od 2 lat. Swoje doświadczenie zdobywał na stanowisku junior creative i digital creative także w Cravtt oraz w agencjach Twin i Digital Collective.

Pracował m.in. dla takich marek, jak: T-Mobile, Rainbow, Królewskie, Wola Park, Blue Media, MyWay by Rainbow oraz Business Link Poland. Jest absolwentem dwóch kierunków magisterskich – Dziennikarstwa i Komunikacji Społecznej (spec. PR i Marketing Medialny) na Uniwersytecie Warszawskim oraz Zarządzania (spec. Zarządzanie i Marketing w Przedsiębiorstwie) na Szkole Głównej Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie.

FUTOPIA