Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

W Warszawie otworzył się Carrefour Pro. W środku… 19 interaktywnych ekranów do zakupów

Nowo otwarty Carrefour Pro w warszawskim CH Atrium Promenada to szereg udogodnień dla klientów i nietypowa jak na polskie standardy obsługa.
.get_the_title().

Nadążanie za technologicznymi przemianami to jeden z kluczy do tego, by duże marki zachowały konkurencyjność i renomę. Otwarty właśnie w Warszawie (Centrum Handlowe Atrium Promenada) hipermarket Carrefour PRO to jasny sygnał, że firma doskonale zdaje sobie z tego sprawę.

Na co, oprócz konwencjonalnych zakupów, mogą liczyć klienci jednego z najnowocześniejszych sklepów w Polsce?

W obiekcie o powierzchni 2000 metrów kwadratowych będzie można korzystać z aplikacji Scan&Go umożliwiającej skanowanie kupowanych produktów.

Tym samym płatności bez problemu dokonamy zarówno z telefonu, jak i w specjalnych, usytuowanych w budynku kasach.

Drugie warte wspomnienia udogodnienie to możliwość złożenia zamówienia na konkretne produkty, które zostaną nam dostarczone albo pod podany adres, albo pozostawione w sklepie lub Coolmacie (specjalny paczkomat) przed centrum handlowym. By to zrobić należy skorzystać z któregoś z 19 interaktywnych ekranów w markecie lub z aplikacji MójCarrefour.

Źródło zdjęcia: Wirtualne Media

Także sama architektura wnętrza jest specyficzna, gdyż kasy (tradycyjne i samoobsługowe), zamiast przy wejściu, usytuowano w centrum obiektu – nieco na wzór chociażby punktów odzieżowych. Zauważalna jest też duża troska o sferę wizualną. Dla entuzjastów rozliczeń na papierku przygotowano zaś fakturomat.

Źródło: gazeta.pl

FUTOPIA