Pizza Hut wprowadza wegańskie mięso

Artie Starrs, prezes Pizza Hut, na bieżąco monitoruje trendy żywnościowe – w tym rynek produktów pochodzenia roślinnego, gdzie liderami są Beyond Meat oraz Impossible Foods – i zapowiada zmiany również w sieci pizzerii.
.get_the_title().

Starrs mówi, że wszelkie nowe produkty żywnościowe będą musiały pasować do oferty marki. Zmiany w menu prawdopodobnie będą testowane poza Stanami Zjednoczonymi zanim zostaną wprowadzone na stałe.

Produkt mający zastępować mięso w Pizza Hut musiałby przede wszystkim dobrze smakować, nie sprawiać problemów transporcie i nie komplikować pracy pracownikom restauracji.

Takie wymogi stawiamy w rozmowach z potencjalnymi dostawcami, z którymi właśnie prowadzimy rozmowy – powiedział Starrs.

źródło: Pizza Hut

Właścicielem marki Pizza Hut jest Yum! Brands, które stoi również za KFC i Taco Bell, sieciami restauracji fast food, gdzie opcje wegańskie zostały już wprowadzone – możemy więc się spodziewać spodziewać, że sieć pizzerii nie będzie długo czekać z ogłoszeniem nowych wegańskich pizz. To dobra wiadomość dla wielbicieli pizzy z popularnej sieciówki. Do tej pory wegańskie opcje sprowadzały się jedynie do placka pozbawionego sera, z sosem pomidorowym i warzywami lub ustawienia się w kolejce do baru sałatkowego.

źródło: Pizza Hut

Dodanie wegańskiego mięsa do menu może zwiększyć sprzedaż w Pizza Hut i przyciągnąć więcej klientów będących na diecie roślinnej.

Ostatnie badanie przeprowadzone przez firmę Numerator zajmującą się badaniem rynku wykazało, że 80 proc. Amerykanów wyraża chęć ograniczenia mięsa i zastąpienia go wegańskim odpowiednikiem. Powodują nimi głównie względy zdrowotne. Dodatkowo 3/4 badanych wierzy, że ograniczenie mięsa jest zdrowsze i lepiej wpływa na ich samopoczucie.

Starrs nie ujawnił jeszcze, jaki rodzaj pizzy z wegańskim mięsem bierze pod uwagę.

Nowości mają pojawić się jeszcze w tym roku – początkowo w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii.

źródło: Pizza Hut

Tekst: Marta Mankiewicz

Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook