Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

40 urodziny Big Stara: genialny fotograf i reedycja kolekcji z 2000

EVERYBODY IS A BIG STAR! Pod takim hasłem polska marka świętuje 40 urodziny.
.get_the_title().

EVERYBODY IS A BIG STAR! Polska marka BIG STAR świętuje 40-lecie istnienia. – Świętujemy 40 urodziny BIG STARa. Z tej okazji wznowiliśmy produkcję kultowych produktów marki z 2000 roku. Przypominamy też kampanię wizerunkową marki z 2000 roku wykonaną przez kultowego fotografa Michela Comte. Nawiązujemy także do muzycznej historii marki. BIG STAR w latach 90′ i 00′ był partnerem wielu imprez z muzyką elektroniczną dlatego też na imprezie zagrają najlepsi DJ-e z polskiej sceny techno, elektro, house – tłumaczy Oskar Kacprzak Specjalista ds. PR w BIG STAR. 

Znaki rozpoznawcze? Gruby jeans i duża gwiazda. I metka „made in Poland” – BIG STAR to jedna z nielicznych sieci odzieżowych na rodzimym rynku, która jest w 100% polska. W tym momencie marka liczy 250 sklepów i ciągle rozwija sprzedaż internetową. Jeansy spod znaku BIG STAR można kupić również zagranicą. W tym roku BIG STAR świętuje 40-lecie istnienia i postanowił przypomnieć swoje najlepsze momenty. BIG STAR powstał dokładnie w 1979 roku. Na podstawie praw do dystrybucji firma pojawiła się 12 lat później na polskim rynku, z siedzibą w Kaliszu. W 2005 roku zostaje ostatecznie przejęta przez dwójkę polskich udziałowców: Bogdana Kaczmarka i Wiesława Kosterę. W ciągu 40-u lat działalności marce BIG STAR udało się rozbudować siatkę sklepów. Konsekwentnie umacniania również wizerunek marki jako nowoczesnej i różnorodnej, takiej która nadąża za zmianami. Dlatego w 2014 roku BIG STAR przeszedł rebranding – zmienił logo oraz wygląd swoich sklepów.

Wraz z celebracją 40-lecia istnienia marki, BIG STAR przypomina swoją przełomową kampanię z 2000 roku. Zdjęcia, idealnie wpisujące się w przełom dwóch wieków, to dzieło szwajcarskiego fotografa, Michela Comte, mającego na swoim koncie sesje zdjęciowe dla Vogue Italia, Interview czy Vanity Fair. Kampania idealnie oddaje ducha zmian, przed którymi stało społeczeństwo na przełomie nostalgicznych lat 90. a nowoczesnym nowym milenium. Zdjęcia przedstawiają też kierunek, w którym marka szła w nowym tysiącleciu – celebrując ideę przyjaźni i wolności. Do historii przeszło już hasło „Your Life, Your Jeans”. Na 40-lecie marki w sklepie online oraz w wybranych salonach pojawiły się niektóre, legendarne już projekty z historycznej kolekcji z 2000 roku.

Źródło: materiały prasowe
www.bigstar.pl
Zdjęcia:  Michel Comte

TU I TERAZ