Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Na tym zdjęciu nie ma płomieni. Kreatywna kampania słynnej sieci pobudza wyobraźnię

Przygotowana została dla oddziału KFC w Hongkongu.
.get_the_title().

KFC słynie z niebanalnych pomysłów na promocję – od płacenia za kubełki kryptowalutą, przez własną linię ubrań, po lakier do paznokci o smaku pieczonego kurczaka i równie kurczakowych świec zapachowych. Nowa kampania reklamowa oddziału fast foodu w Hongkongu jest nieco mniej osobliwa niż niektóre z wymienionych powyżej przykładów. Pokazuje za to, co może wyjść z połączenia dobrego pomysłu i wykorzystania Photoshopa.

Na zdjęciach składających się na kampanię dym i płomienie zostały zamienione na… kurczaki „Hot & Spicy”.

Za tę kreatywną kampanię odpowiada agencja reklamowa Ogilvy & Mather Hongkong.

Źródło: Bored Panda
Tekst: NS

FOODIE