Wielki powrót kapci-misiów. Vetements wycenia je na 700 euro
Pamiętacie z dzieciństwa puszyste kapcie w kształcie pluszowego misia? Vetements, streetowa marka założona przez gruzińskiego projektanta Demnę Gvasalię i jego brata Gurama, przywróciła ponownie do życia ten trend z lat 90. Hug Me Bear, czyli kapcie-misie, zostały wykonane z mieszkanki naturalnej wełny alpaki oraz moheru. Dostępne są w kilku kolorach, m.in. białym i jasnoróżowym. Kapcie mają gumową podeszwę i czarną wszywkę z białym napisem Vetements na boku, natomiast łapki misia wyposażone są dodatkowo rzepami, dzięki czemu można go ułożyć w wygodnej dla siebie pozycji.

Mimo ich wysokiej ceny (700 euro!) już zdobyły rzesze fanów i zostały wyprzedane w 48 godzin.
Kapcie idealnie pasują do pięknego i miękkiego plecaka-misia od Vetements, który również został już wyprzedany.
Vetements nie pierwszy raz zaskakuje rynek modowy. Marka wcześniej znana była z takich kontrowersyjnych projektów, jak niebieska torba, która przypominała tę z IKEA czy też T-shirtów DHL i jeansów z wielkimi dziurami.
Tekst: MK