IKEA otwiera nowy sklep na Manhattanie
Zwykle gdy myślimy o tej marce, przed oczami ukazuje nam się obraz wielkiej hali o powierzchni nawet kilkudziesięciu tysięcy metrów kwadratowych, zlokalizowanej na obrzeżach miast. IKEA postanowiła zmienić nasze wyobrażenia i zrobić krok do przodu w rozwoju nowej strategii.
Tak narodził się pomysł „IKEA PLANNING STUDIO” – to zupełnie inny, mniejszy format, przypominający bardziej showroom niż tradycyjny sklep.
Chodzi o wprowadzenie innowacyjnych rozwiązań i podążanie za zmieniającymi się trendami na rynku. Wraz z postępującą urbanizacją życia, IKEA chce być jeszcze bliżej klientów, aby lepiej spełniać ich oczekiwania. – Zdajemy sobie sprawę z tego, że znajdujemy się w dynamicznie zmieniającym się środowisku handlowym. Aby móc się rozwijać, IKEA postanowiła przeistoczyć się w taki sposób, by móc dotrzeć do naszych klientów tam, gdzie się znajdują – mówił Lars Petersson, country manager IKEA U.S. – Nowy Jork to naturalny wybór dla otwarcia takiego konceptu. To tętniące życiem, dynamiczne miasto jest epicentrum handlu, biznesu i kultury Stanów Zjednoczonych.
W nowym showroomie znajdziemy meble dedykowane mniejszym, miejskim przestrzeniom.
Wszystkie produkty z asortymentu, w tym meble, będzie można zamówić na miejscu z dostawą do domu. Dodatkowo w ofercie znajdą się także usługi montażu, pomoc finansowa czy też zakupy online.
Nowe „IKEA PLANNING STUDIO” będzie zlokalizowane na Upper East Side, 999 Third Avenue.
Tekst: Karolina Kmita