Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Opakowania na miód inspirowane dziełem Stanleya Kubricka “2001: Odyseja kosmiczna”

Futurystyczny branding w najlepszym wydaniu.
.get_the_title().

Designerzy z hiszpańskiego studia Culdesac Custom zostali zatrudnieni do zrealizowania nietypowego projektu – zrewolucjonizowania brandingu firmy Honeygreen+ zajmującej się produkcją miodu. Do zadania podeszli w niekonwencjonalny sposób, nawiązując do filmu Stanleya Kubricka “2001: Odyseja kosmiczna” niemającego wiele z miodem wspólnego .

Źródło: designboom
Źródło: designboom

Projekt o nazwie “Innovation by Nature” (z ang. innowacja naturą) został zrealizowany na dwóch poziomach. Pierwszy z nich zakładał stworzenie unikatowych opakowań na różne rodzaje miodu.

Wykonano je z metakrylanu i nadano kształt i formę prostokątnych, płaskich kapsuł.

Drugi z kolei polegał na wykonaniu 2-metrowych skrzyń lotniczych służących do transportowania miodu, które mają urzeczywistniać ideę wysyłania kapsuł z miodem w kosmos.

Źródło: designboom
Źródło: designboom

Opakowania są prawdziwym arcydziełem współczesnego designu. Pomiędzy dwiema metakrylanowymi płytkami znalazła się przestrzeń na miód, którą wypełniono w 90 proc. Dzięki temu powstała w niej próżnia, wypełniona przez bańkę powietrza, która efektownie przesuwa się, gdy opakowanie jest obracane. Innym estetycznym walorem opakowań są przykręcone w rogach śruby, dzięki którym wydają się one hermetycznie zapakowane.

Źródło: designboom
Źródło: designboom

Skrzynie lotnicze, które mają służyć do transportowania kapsuł z miodem, to 2-metrowe kontenery niczym z filmów sci-fi. Mieszczą się w nich kapsuły ze wszystkimi rodzajami miodu produkowanymi przez Honeygreen+. Gdy wieko skrzyni zostaje uchylone, wpadające do środka światło wydobywa z opakowań z miodem ciepły blask.

Źródło: designboom
Źródło: designboom

Tekst: AO

DESIGN