Pasta dobrze wyciśnięta
Tubki z pastami mają to do siebie, że nigdy nie da się ich do końca opróżnić. Mając na uwadze to powszechne marnotrawstwo produktu, studentka Uniwersytetu w Arizonie postanowiła zaprojektować opakowanie, które wyciśnie całą jego zawartość. Pannuzzo na warsztat wzięła popularną markę Colgate i nieoficjalnie przeprojektowała także nowe logo firmy. W efekcie powstała tubka, która działa i wygląda jak akordeon. – Mimo, że temat opakowania pasty do zębów może wydawać się banalny, to chciałem do niego podejść z głową – mówi projektantka. – Colgate jest jedną z najstarszych i najbardziej rozpoznawalnych marek w tej branży. Mimo to, nie rozwija się dalej i spoczywa na laurach zaprojektowania tubki do pasty.– dodaje. Nowy pomysł na pojemnik pasty do zębów ma wycisnąć jak najwięcej z produktu i sprawić, że nic się w nim nie zmarnuje. Pomysł fajny, jedyny minus, że może zajmować więcej miejsca, niż tradycyjna tubka.