Poznajcie nową platformę, która ułatwi twórcom znalezienie pracy i przedstawienie swojego portfolio

Artyści, którzy chcą zaprezentować swoje prace szerszej publice, często wybierają w tym celu media społecznościowe. Zakładają konto na Instagramie i traktują je jako swoistą przestrzeń do publikacji swoich artystycznych poczynań. Pytanie, czy jest to odpowiednie miejsce do zawierania biznesowych relacji i zarobku? Greg Gittrich, CEO firmy Creatively twierdzi, że nie jest to najlepszy pomysł. – Jeśli jesteś osobą kreatywną lub kiedykolwiek szukałeś do swojego zespołu takich pracowników, wiesz, że serwisy społecznościowe nie sprawdzają się dobrze w poszukiwaniu talentów. Portal Creatively rozwiązuje ten problem – przekonuje Greg.
Creatively oprócz tworzenia przyjaznego twórcom miejsca, w którym będą mogli opublikować swoje prace, stara się także ułatwić markom znalezienie ich i zatrudnienie do aktualnych projektów.

Platforma ułatwia także łączenie osób z branży, które pracowały wspólnie nad jednym projektem. Kiedy firma stworzyła reklamę, opublikowała ją na stronie i oznaczyła reżysera, scenografa, montażystę dźwięku itd., to osoby te automatycznie stają się połączone ze sobą, budując wzajemną sieć kontaktów i przestrzeń na wymianę doświadczeń.
Portal miał mieć swoją premierę w maju, ale przez pandemię COVID-19 musimy zadowolić się jedynie bezpłatną wersją beta, która jest dostępna tutaj.
– Wiemy, że społeczność twórcza potrzebuje teraz pracy, dlatego śledzimy sytuację i będziemy starać się uruchomić Creatively jak najszybciej – mówią właściciele strony.
Zdjęcia: Creatively
Tekst: Dominika Szymańska