Samsung wprowadza na rynek lodówkę dla millennialsów

Modele z linii “Bespoke” są kolorowe, personalizowane i mają aż 8 rozmiarów, żeby zmieścić się w każdej przestrzeni.
.get_the_title().

Samsung zaprezentował nową linię lodówek, których odbiorcami mają być millennialsi. Produkt skierowany jest do tych, którzy mieszkają w niewielkich mieszkaniach i poszukują rozwiązań pozwalających zaoszczędzić cenne metry kwadratowe i tak już ograniczonej powierzchni.

Źródło: materiały prasowe Samsung

Modele “Bespoke” to lodówki, które mogą być dopasowywane do indywidualnych potrzeb konsumenta pod względem rozmiaru, koloru, materiału i kształtu. Produkt ma wpisywać się w silny trend personalizacji przestrzeni i odzwierciedlać różnorodność stylów życia i gustów millennialsów.

Źródło: materiały prasowe Samsung

Lodówki z kolekcji “Bespoke” są dostępne w 8 różnych rozmiarach i 9 kolorach. Konsumenci mają także do wyboru drzwi o trzech odmiennych teksturach.

Źródło: materiały prasowe Samsung

Samsung zaprezentował nową linię lodówek podczas eventu w Seulu, podczas którego odwiedzający mieli okazję zobaczyć, jak modele z kolekcji “Bespoke” wyglądają w różnego rodzaju wnętrzach: od małych kawalerek po mieszkania wielopokojowe.

Źródło: materiały prasowe Samsung

Tekst: AO

DESIGN