Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

W trudnych czasach trzeba łączyć siły. Parkiet Hajnówka rozwija współpracę z marką Kler

W salonach Piotra Klera, stojącego za marką Kler, pojawiała się dedykowana kolekcja drewnianych dębowych podłóg Walentego Wasiluka, założyciela Parkiet Hajnówka. W tej współpracy liczy się doświadczenie, rzemieślnicza precyzja i pasja, czego wynikiem jest świetny produkt.
.get_the_title().

Warto działać razem, warto współpracować z najlepszymi, zwłaszcza w trudnych lub niepewnych czasach. Wie o tym Piotr Kler założyciel firmy Kler, który zaprosił do współpracy twórcę Parkiet Hajnówka.

Mariaż świetnego rzemiosła, wielu lat doświadczeń i ciekawych pomysłów skutkuje produktami, którymi zachwyca się cały świat.

Kler powstał w 1973 roku w Dobrodzieniu, nazywanym miastem stolarzy, a historia Piotra Klera jest jak gotowy scenariusz na film. Jako 13-letni chłopiec zaczyna uczyć się zawodu, praktykując u swojego mistrza Antoniego Aptyka w zamian za wikt i kąt do spania. Po 10 latach otwiera swoją firmę z kapitałem w postaci pracy własnych rąk. Udało mu się na niej zbudować potęgę z salonami w całej Polsce i dystrybucją na całym świecie i na wszystkich kontynentach z wyjątkiem Australii.

Kler nie bez powodu zaprosił do współpracy podlaską rodzinną firmę Parkiet Hajnówka. Za firmą z 30-letnią tradycją stoją Alina i Walenty Wasiluk – oni również mogą mówić o międzynarodowym sukcesie. Ich parkiety można znaleźć w Filharmonii w Oslo, w Operze Narodowej w Helsinkach czy rezydencji prezydenta Kazachstanu. W Polsce zdobią teatry, zamki, ambasady, obiekty sportowe takie jak Arena w Gdyni, ale też oczywiście mieszkania i domy. Hajnówka, nazywana bramą Puszczy Białowieskiej, drewnem i jego obróbką stoi od wieków. Wasiluk wiele nauczył się od ludzi zatrudnionych w mieście jeszcze przed wojną i o drewnie wie wszystko. Firma stale się rozwija i stawia na innowacyjne produkty, czerpiąc z wiekowej tradycji.

Teraz obie firmy rozpoczęły współpracę. Jej wynikiem jest pojawianie się w showroomach Kler pięknych drewnianych podłóg z powstałej specjalnie kolekcji „Kler by Parkiet Hajnówka”.

Nowy showroom Kler w Katowicach
Podłogi drewniane Parkiet Hajnówka: Agat po lewej, Oborog po prawej.

Nazwy podłóg z nowej kolekcji nawiązują do włoskich regionów winiarskich m.in. Toskanii, Abruzji czy Nero d’Avola. Zresztą założyciel firmy Walenty Wasiluk potrafi opowiadać o drewnie jak inni o winach lub whisky. – Jeżeli kolor drewna jest słomkowy, a trociny stają się różowe w ciągu 2–3 minut i zapach trocin jest jak skórka od chleba albo orzech, wiadomo, że drewno to jest bardzo dobre i na mebel, i na podłogi, i do produkcji beczek do koniaku czy wina – opowiada założyciel firmy.

Kler rozpoczyna sprzedaż kolekcji w swoich salonach, w których można się także przekonać, jak wyglądają parkiety na żywo. Już w październiku 20 dębowych podłóg trafiło do nowego showroomu Kler w Katowicach przy ulicy Roździeńskiego 212. Apartamenty z ekspozycją podłóg drewnianych liczą aż 400 metrów kwadratowych, a podłogi zostały dobrane do charakteru i stylu poszczególnych pomieszczeń. Wkrótce produkty dostępne będą także w krakowskim showroomie Tetmajera 83 oraz sklepach w Gdańsku i Warszawie. Umowa pomiędzy Kler i Parkiet Hajnówka zakłada długofalową współpracę w kwestii dystrybucji, szkolenia pracowników, a także wspólne działania o charakterze marketingowym.

Jako oficjalny dostawca podłóg do salonów Kler czujemy się zaszczyceni tym wyróżnieniem. Kler to ogromna sieć dystrybucji i marka, która od lat cieszy się szacunkiem architektów i zaufaniem Klientów – mówi Walenty Wasiluk, właściciel Parkiet Hajnówka.

Showroom Kler w Katowicach i kolekcja „Kler by Parkiet Hajnówka”.
Showroom Kler w Katowicach i kolekcja „Kler by Parkiet Hajnówka”.

Od ponad roku Parkiet Hajnówka wdraża nową strategię marketingową zakładającą zmianę identyfikacji wizualnej marki, responsywną stronę internetową czy rozwój w social mediach. Twarzą marki został Maciej Maniewski – gwiazda programu stacji TVN i właściciel sieci najbardziej luksusowych salonów fryzjerskich w Polsce. W ten sposób produkty producenta podłóg z Podlasia promowane są co miesiąc wśród ponad 3000 klientów Maniewskiego.

Przystępna strona internetowa oferuj proste narzędzia nie tylko dla architektów, ale też dla klientów którzy mogą w łatwy sposób sprawdzić, jak piękne drewniane podłogi będą wyglądały w ich domu.

Wystarczy skorzystać z konfiguratora wnętrz lub aplikacji, zrobić zdjęcie wnętrza i wstawić na nie dowolną podłogę z oferty firmy.

Źródło: www.parkiethajnówka.pl

DESIGN