„Pop-up KLO” – Wazony MODO z kaligrafią – nowa odsłona ceramiki KLO na wyjątkowym wydarzeniu w Kielcach
Wszystko za sprawą wydarzenia „Pop-up KLO”, organizowanego przez kielecką markę ceramiki artystycznej KLO. To niepowtarzalna okazja, by
zobaczyć premierę nowej formy – Wazonów MODO, inspirowanych włoskim futuryzmem i wzbogaconych o kaligrafię autorstwa Ady Wilga.
„Pop-up KLO” to celebracja twórczości trzech artystek: Klaudyny Basa – założycielki marki KLO, Ady Wilgi – cenionej gdańskiej kaligrafki i florystki oraz Kingi Kardynał – fotografki, która od lat dokumentuje projekty KLO. Wspólnie stworzyły unikalny dialog pomiędzy ceramiką, liternictwem i obrazem, który zostanie zaprezentowany w klimatycznej przestrzeni studia „Odcienie”.
– Gdy zobaczyłam twórczość Ady, od razu wiedziałam, że musimy zrobić coś razem. Jej liternictwo idealnie dopełnia formę Wazonów MODO – mówi Klaudyna Basa. – Na ceramice pojawiają się słowa związane z macierzyństwem i sztuką. To swoisty rebus, prowadzący nas w świat matki, artystki, kreatorki.
Marka KLO, założona w 2020 roku, od początku zdobywa uznanie zarówno wśród miłośników designu, jak i w mediach branżowych. Jej projekty pojawiły się w magazynach takich jak „Vogue Polska”, „Elle Decoration” czy „Kukbuk”, a także w relacjach najpopularniejszych influencerów.
Program wydarzenia:
- 9:00–17:00 – otwarta przestrzeń wystawiennicza z ceramiką użytkową KLO: kubki, kadzielnice, świeczniki, wazony. Na pierwszych gości czekają pachnące kompozycje kwiatowe autorstwa Klaudyny Basa.
- 17:00–20:00 – Na wystawie zobaczymy wielkoformatowe fotografie Kingi Kardynał – pełne koloru, intrygujących form i niezwykłej gry struktur.
Całość dopełni playlista skomponowana specjalnie na to wydarzenie przez w Julię Przyborę – piosenkarkę, DJ-kę i aktywistkę, a także poczęstunek i specjalne oferty dla odwiedzających.
„Pop-up KLO” to wydarzenie, które łączy sztukę, design i emocje. To przestrzeń, w której każdy poczuje się wyróżniony, zarówno miłośnik ceramiki, jak i twórca contentu.