Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Wszystko da się zaprojektować na nowo, co udowadnia ekologiczny dezodorant marki Myro

Dezodorant wielokrotnego użytku marki Myro używa o 50 procent mniej plastiku niż zwykły dezodorant jednorazowy, do tego jego elementy są biodegradowalne, a sam dezodorant roślinny i pozbawiony aluminium. Opakowanie jest tak ładne, że nie będziecie chcieli go wyrzucić. Dezodorant przyszłości?
.get_the_title().

Nowojorskie studio Visibility stworzyło opakowanie dezodorantu do wielokrotnego napełniania dla marki Myro, który wykorzystuje o 50 procent mniej plastiku niż zwykły dezodorant jednorazowy. W procesie projektowania uwzględniono zarówno wpływ ekologiczny, jak i unisexowy charakter produktu.

Powstałe dezodoranty są przeznaczone do stosowania zarówno przez mężczyzn, jak i kobiety.

Opakowanie zostało zaprojektowane dla wprowadzonego właśnie na rynek dezodorantu pochodzenia roślinnego. Składa się z trwałej, formowanej wtryskowo obudowy oraz pojemników do ponownego napełniania. Plastikowa obudowa ma prostą konstrukcję, która jest łatwa w użyciu i trwała, a do tego można ją myć w zmywarce. Celem projektantów było stworzenie takiej obudowy i łatwego systemu uzupełniania dezodorantu, które zachęcą użytkowników do pozostawienia dezodorantu w swojej łazience na dłużej. W ten sposób chcieli stworzyć kosmetyk, który miałby jak najmniejszy wpływ na środowisko i byłby pozbawiony chemikaliów. Zużyte kłady dezodorantu nadają się do ponownego przetworzenia, z łatwością wkręca się je do obudowy, a po opróżnieniu pojemnik z dezodorantem wyskakuje automatycznie. Sam dezodorant jest naturalny i nie zawiera aluminium.

Jesteśmy przyzwyczajeni do wyrzucania pustych dezodorantów. Musieliśmy się dowiedzieć, jak stworzyć opakowanie, którego nie będziecie chcieli wyrzucić – powiedział Sina Sohrab, współzałożyciel Visibility.

Dezodoranty są dostępne w pięciu różnych kolorach, a kapsułki-wkłady są dostępne w pięciu różnych naturalnych zapachach.

Ważne było stworzenie kultowego projektu, który użytkownik chciałby trzymać na półce, a nie schować do szuflady.” Chcieliśmy stworzyć zupełnie nową typologię tego rodzaju produktów higienicznych – dodaje Sina Sohrab.

Nowojorskie studio projektowe Visibility tworzyło już produkty dla takich marek jak Areaware czy Normann Copenhagen.

DESIGN