Dla tych, co kochają papier
![Dla tych, co kochają papier .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2019/04/podsumowanie-chroma_pl.jpg)
Z doświadczenia wiemy, że błędy popełnione w druku bolą i kosztują więcej niż te na ekranie komputera. Dlatego tak ważny jest wybór sprawdzonej i wiarygodnej drukarni. A temat dotyczy wielu, bo, jak pokazują dane, mimo rosnącej popularności nośników elektronicznych rynek poligraficzny nieprzerwanie w Polsce rośnie. W samym tylko 2017 roku (ostatnie zweryfikowane dane) wartość tej branży w Polsce wzrosła o 5,9 proc., do 15,4 mld zł, a szacowany poziom produkcji sprzedanej w 2018 roku wyniósł 16,1 mld zł, co oznacza wzrost o 4,4 proc. rok do roku.
Cały czas nader aktualne jest przeświadczenie, że to, co dostajemy do rąk własnych, jest bardziej wartościowe, wyselekcjonowane, eleganckie i lepiej zapamiętywalne.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/04/katalogi-chroma_pl-01.jpeg)
Drukarnia internetowa Chroma.pl posiada wszystko, co powinno cechować nowoczesnego i wiarygodnego partnera dla twoich druków. Oto 5 powodów, dla których warto przyjrzeć się ich ofercie.
1. Oszczędność czasu
W drukarni internetowej Chroma.pl skorzystasz z przyjaznego interfejsu i mnóstwa przydatnych opcji. Nie musisz wydzwaniać do lokalnych drukarni, by ustalać szczegóły. Nie musisz kontaktować się na przemian przez telefon, komunikator i e-mail. Masz mnóstwo opcji do wyboru, a sam proces zamawiania jest bardzo prosty. Zlecanie produkcji jest możliwe 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
Wybrane zlecenia złożone do godziny 16:00 zostaną wykonane i wysłane jeszcze tego samego dnia, tak aby klient otrzymał je w kolejnym dniu roboczym.
Dodatkowo na platformie Chroma.pl możesz wybierać spośród siedemdziesięciu różnych kategorii produktowych: od popularnych, jak wizytówki, ulotki, katalogi, plakaty czy kalendarze, przez gadżety i koszulki, aż po bardziej specjalistyczne, jak druki wielkoformatowe. Taka liczba kategorii i produktów stwarza możliwość tysięcy konfiguracji i parametrów wydruku.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/04/kalendarze-chroma_pl.jpeg)
2. Oszczędność pieniędzy
To jedna z największych drukarni internetowych w Polsce. Automatyzacja zamówień zapewnia dużą skalę działalności, a to ogranicza koszt wydrukowania jednego produktu, co obniża ceny końcowe i ogranicza ryzyko błędu. To niezmiernie ważne w przypadku tak cennego surowca jak papier.
Zamawiający mają do dyspozycji intuicyjny konfigurator, który obliczy i jasno zakomunikuje spodziewany czas dostarczenia darmowej przesyłki kurierskiej.
3. Wygoda
Internet pozwolił na zrewolucjonizowanie sposobu składania zamówień, umożliwił przygotowanie oraz realizację online tysięcy konfiguracji i możliwych parametrów wydruku. Klienci Chroma.pl mają do dyspozycji szczegółowe instruktaże przygotowania plików, CHROMA Upload 3D, wygodne metody płatności, a nawet Chroma Stock, czyli stale rozbudowywane repozytorium plików.
4. Jakość
Hale produkcyjne drukarni zajmują powierzchnię 12,5 tys. m2, a biura i pomieszczenia socjalne – 2,5 tys. m2, na której pracuje ponad 250 pracowników reprezentujących 30 różnych specjalizacji. Zespół pilnuje, by nowoczesny park maszynowy realizował nawet najbardziej złożonych projekty poligraficzne.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/04/2-5.jpg)
5. Ekologia
Oczywiście nośniki elektroniczne są bardziej eko, ale niektóre rzeczy lepiej sprawdzają się na papierze. Co możemy zatem zrobić, aby niepotrzebnie nie zatruwać środowiska? Przede wszystkim mądrze i oszczędnie zarządzać zasobami. W dobrze zorganizowanych i świadomych społeczeństwach wskaźnik odzysku makulatury sięga ponad 73 proc. (Niemcy oraz Finlandia). Dodatkowo powinniśmy wybierać takich wykonawców, którzy posiadają certyfikaty ekologiczne. Drukarnia internetowa Chroma.pl uzyskała pozytywną certyfikację FSC oraz PEFC, a 93 proc. produktów opuszczających zakład jest ekologiczna. Jako pierwsi w Europie zaczęli stosować japońską nieskoenergetyczną technologię H-UV, zapewniającą najwyższe i przyjazne środowisku naturalnemu standardy druku. Wartość emisji CO2 przy zastosowaniu systemu H-UV stanowi zaledwie czwartą część emisji konwencjonalnych systemów suszenia.