‘Pierz, susz, noś dłużej’, czyli Electrolux i Tomasz Ossoliński dla planety

Marka Electrolux stawia na ekologię. Dowodem na to jest podcast 'Klimatyczne rozmowy' prowadzony przez Anię Piętę z Muda Talks, cykl video Tomasza Ossolińskiego, a także linia pralek i suszarek PerfectCare.
.get_the_title().

Coraz więcej z nas odchodzi od fast fashion – wiemy, w jakich warunkach wykonywane są tanie ubrania, jak słaba jest ich trwałość i jak zły wpływ mają na Ziemię. Skoro więc nie fast fashion to co? Większość z nas powiedziałaby pewnie, że najlepszym wyborem będą rzeczy polskich marek, które szyte są w kraju z dobrej jakości materiałów. I trudno się z tym nie zgodzić. Pozostaje jednak pytanie, jak te rzeczy w zasadzie powinny wyglądać. Każdy ma oczywiście własny gust, wedle którego wybiera ubrania.

Są jednak takie rzeczy, które powinny się znaleźć w naszych szafach i to niezależnie od tego, jakie mamy upodobania. W ich doborze pomoże wam znany projektant i krawiec Tomasz Ossoliński, któremu bliska jest idea zrównoważonej mody.

Wraz z marką Electrolux stworzył on w ramach kampanii ‘Pierz, susz, noś dłużej’ cykl video, w których tłumaczy, w jaki sposób skonstruować szafę kapsułową – czyli garderobę, która choć składa się z niewielu elementów, pozwala na stworzenie stylizacji niemal na każdą okazję. Krótkie filmy z cyklu ‘Szafa kapsułowa z Electrolux’ możecie obejrzeć na YouTubie.

W styczniu Electrolux wystartował także z podcastem pod tytułem ‘Klimatyczne rozmowy’, który prowadzony jest przez Anię Piętę z Muda Talks. Z podcastu dowiecie się, w jaki sposób zadbać o planetę, a opowiedzą wam o tym zaproszeni eksperci. Wśród gości ‘Klimatycznych rozmów’ znalazła się między innymi Areta Szpura, popularyzator nauki i klimatolog Marcin Popkiewicz i blogerka podróżnicza Patrycja Jaskot.

Jak ubierać się w sposób odpowiedzialny, jak ograniczyć zużycie wody, jak nie marnować jedzenia, jak oszczędzać energię – to tylko kilka zagadnień, którym poświęcone są odcinki.

Podcastu możecie słuchać przez YouTube, Spotify, Apple Podcasts i Overcast, a więcej informacji znajdziecie tutaj.

Cykl ‘Szafa kapsułowa z Electrolux’ i podcast ‘Klimatyczne rozmowy’ są częścią szerszej strategii marki. Electrolux stawia na ekologię – i robi to na wielu polach. Angażuje się w działania edukacyjne, podejmuje współpracę z inicjatywą ‘Ubrania do oddania’, a nawet… szyje torby z siatek wielkoformatowych, które wykorzystywała w kampaniach miejskich.

Jednak nie zapomina przy tym o swojej najważniejszej misji – a dowodem na to są pralki i suszarki z linii Electrolux PerfectCare.

Przemysł odzieżowy to jeden z najbardziej obciążających naszą planetę. Każdego roku produkcja nowych ubrań pochłania ponad 93 miliardy m³ wody, a miliony ton ubrań trafiają na śmietnik. Aby dać możliwość każdemu, kto chce kontrybuować do zmniejszenia ilości wyrzucanych ubrań, stworzyliśmy produkty, które przedłużą ich życie. Z takim zamysłem powstała linia pralek i suszarek PerfectCare. Chcemy wspierać naszych klientów w dbaniu o środowisko naturalne, zarówno poprzez produkty tworzone z myślą o naszej planecie, jak i poprzez działania edukacyjne, które mają za zadanie uświadomić, że to od naszych codziennych, małych wyborów zależy to, w jakim otoczeniu będą żyć kolejne pokolenia – tłumaczy Natalia Kostera, brand manager Electrolux. Dzięki pralkom i suszarkom z linii PerfectCare ubrania będą służyć nam dłużej. Tryb krótkiego prania parowego pozwoli odświeżyć odzież bez uruchamiania całego cyklu, natomiast pralka oszczędzi wodę i energię, dostosuje parametry prania do załadunku, a do tego zmiękczy wodę, dzięki czemu detergenty będą działać lepiej. W ten sposób ekologia łączy się z oszczędnością. To najlepszy dowód na to, że troska o dobro naszej planety się opłaca!

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook