10 modowych marek, które wiedzą jak korzystać z Instagrama

1. RIXO
Sukienki od Rixo to lato i jesień w jednym.
Hipnotyzujące printy, dziewczęce kroje i fason, który można nosić na wiele sposobów.
Nic dziwnego, że brand stał się ulubionym miejscem wielbicielek stylu vintage we wzorzystym wydaniu. Rixo wie, jak fotografować swoje produkty i jak sprawić, aby Instagram stał się przyjemnym sposobem na kompletowanie sezonowej garderoby.
2. MORE is LOVE
Brand z korzeniami w Gruzji to wszystko, czego wam potrzeba tej jesieni. Kolory, fasony, materiały i printy, które pokazuje More Is Love, mogą doprowadzić do przyjemnego obłędu.
Pięknie skomponowane produkty same wskakują do instagramowej torby, a stąd naprawdę trudno jest się ich pozbyć.
More Is Love doskonale wie, jak wykorzystać cały potencjał social mediów i sprawić, aby klienci nie chcieli się wylogować.
To brand stworzony dla tych, którzy kochają jesienne swetry, które nie wieją nudą i szarością.
Kolory, wzory i grafiki inspirowane są postaciami z bajek, ulubionymi barwami Fridy i energią czerpaną codziennego z życia.
Chinti & Parker powinni zostać docenieni nie tylko za umiejętne korzystanie z funkcji Instagrama, ale przede wszystkim za wprowadzanie odrobiny pozytywnych wibracji w smutne jesienno-zimowe miesiące.
Vintage nigdy nie wychodzi z mody, bo jest częścią zamkniętego koła.
Dlatego też z ogromnym sukcesem wielobrandowy sklep Na Nin Vintage sprzedaje swoje produkty vintage w klasycznym wydaniu. Prostota, elegancja i niepodrabialny styl, który rodzi się z unikatowych elementów — to wystarczający powód, żeby za jednym kliknięciem uzupełnić swoją szafę o kilka basicowych elementów z duszą i charakterem minionych dekad.
Styl Jane Birkin jest wieczny. Marka Pilgrim jest na to najlepszym dowodem, a jej konto na Instagramie to jeden wielki hołd złożony ikonie mody i stylu lat 60. Romantyczne sukienki, minispódniczki, hippisowskie jeansy i transparentne bluzki to esencja brandu, który dzięki Instagramowi wynosi swoją markę na kolejny poziom sprzedaży.
6. Rèalisation Par
Printy, zwłaszcza zwierzęce printy to wzór, który zdominuje tegoroczną jesień. Ubrania od Rèalisation Par to więc najlepszy sposób na zaopatrzenie się we wszystkie konieczne „must have’y” i skompletowanie garderoby z kobiecym pazurem. Skoro na Instagramie prowadzonym przez Rèalisation Par nigdy nie jest nudno, to czemu by nie wprowadzić tej zasady również do swojej szafy?
Kolejna marka vintage, tym razem w kolorowym, pastelowym wydaniu. Sukienki, bluzki, torebki, i akcesoria tej marki pozwalają poczuć klimat Kalifornii lat 70.
Buty od Lisa Says Gah to cukierkowe perełki, którym trudno się oprzeć.
Instagram prowadzony z zaplanowanym nieładem, układa się w całość, która kusi każdym pojedynczym produktem ze sklepu. Doskonałe miejsce na zakupy na samą końcówkę lata.
8. Peppermayo
Tutaj lato przeplata się z jesienią tak naturalnie, że aż trudno uwierzyć, że wkrótce nadejdą bardziej ponure miesiące. Zanim to jednak nastąpi, liczymy na piękną polską jesień, z mnóstwem słońca i jesiennym swetrem ubranym do stylowej mini. Dokładnie tak jak w instagramowym feedzie Peppermayo.
Tutaj vintage nabiera nowego wymiaru.
Instagram prowadzony przez ten brand to mistrzostwo w przełamywaniu stereotypów.
Namesake Vintage czerpie inspiracje ze wszystkiego, co ich otacza – od topowych brandów, po niszowe zaprzyjaźnione marki. Piękne ubrania, niekonwencjonalne ujęcia i design, którego nie da się podrobić tworzy feed pozwalający poczuć estetykę marki. Namesake Vintage może czerpać z poprzednich dekad, ale doskonale potrafi odnaleźć się we współczesnej formie marketingu.
10. For Artists Only
For Artists Only, czyli wisienka na torcie instagramowych marek. Wbrew pozorom nie trzeba być artystą, żeby zrobić tu zakupy, ale z pewnością trzeba pałać wielką miłością do mody. Tak wielką, że nawet wizja pustego konta nie popsuje radości z zakupionych tu ubraniowych perełek. Ten sklep kocha Instagrama, a Instagram odwzajemnia tę miłość z nawiązką.
Tekst: MW