Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

ANIA KRUK w kampanii BEYOND LABELS porusza temat wykluczenia zawodowego

'Wyobraź sobie, że nikt nie ocenia Twojego wyglądu, wieku ani Twojej tożsamości płciowej – co czujesz? Tak właśnie powinna wyglądać codzienność w miejscu pracy, wolna od wszystkich podziałów' – pisze Ania Kruk. Jej kampania Beyond Labels to historie ludzkie z wykluczeniem zawodowym w tle.
.get_the_title().

Kampanie marki ANIA KRUK często poruszają ważne społecznie tematy – nie inaczej jest w przypadku najnowszej z nich, czyli BEYOND LABELS. ANIA KRUK zachęca w niej do dyskusji na temat doświadczeń zawodowych. Świat pracy, w którym nikt nie ocenia Twojego wyglądu, wieku, tożsamości płciowej, wolny od podziałów, przyjazny i otwarty na różnorodność? Sami wiecie, że to często brzmi jak bajka. Tak jednak powinno wyglądać Twoje miejsce pracy i pewnie w coraz większej liczbie przypadków jest całkiem bliskie rzeczywistości.

Według badań SW Research przygotowanych na zlecenie LB Medical ryzyko wykluczenia zawodowego jest najwyższe w przypadku osób starszych i osób z niepełnosprawnościami. Kodeks Pracy nie reguluje także przepisów związanych z wyglądem czy strojem w środowisku zawodowym.

ANIA KRUK w kampanii BEYOND LABEL opowiada historie trzech osób, które mierzą się lub mierzyły z wykluczeniem zawodowym.

Każdy z nas jest unikatowy i to właśnie różnorodność jest nieocenionym wkładem w środowisko zawodowe – mówią twórcy kampanii.

BEYOND LABELS to historie trzech osób mierzących się ze stygmatyzacją w miejscu pracy oraz ograniczeniami społecznymi. To, co ich wyróżnia na rynku pracy, to niepełnosprawność, dojrzały wiek czy wygląd. To, co ich łączy, to wiara w siebie, która obala schematy.

W kampanii zobaczymy i wysłuchamy wywiadów z bohaterami, którzy opowiadają nam o barierach, z którymi się mierzą – czasem niewidzialnych, a czasem całkiem namacalnych. Mimo przeszkód realizują się w życiu zawodowym, a pasje i ambicje pomagają im osiągnąć sukcesy.

Kampanię wsparła firma OLX Praca, rynkowy ekspert dla poszukujących pracy i pracodawców. Jej wieloletnie doświadczenie w łączeniu ze sobą obu stron i największa w kraju baza ofert pracy pozwalają zrozumieć rynek, który mimo wielu wyzwań bardzo się zmienia i otwiera na różnorodność. Hasło inkluzywność staje się nie dość, że popularne, to także istotne dla pracodawców.

Marka ANIA KRUK przytacza także dane z opublikowanego niedawno raportu 'Srebrne talenty na rynku pracy’, który wskazuje na niedocenianą często wagę najstarszych pracowników.

Wspólne działania ANIA KRUK i OLX Praca mają stać się przyczynkiem do dyskusji o otwartości i akceptacji różnorodności na rynku pracy oraz o tworzeniu inkluzywnego środowiska zawodowego. Mają także pomóc w zrozumieniu, że każdy – niezależnie od tego, kim jest – ma prawo realizować swoje zawodowe pasje i ambicje.

visual concept: Paula Mosiek (ANIA KRUK Jewellery)
photo: Klaudia Kocielska (ANIA KRUK Jewellery)
contents: Julia Polkowska (ANIA KRUK Jewellery)
photo assistant: Patryk Królikowski (ANIA KRUK Jewellery)
video: Mome.pl
video link: https://youtu.be/momEslC9t2E
scenography: AKE ZORN
stylist: Marina Ślusarczyk
makeup: Krzysztof Szambelan

FASHION