Back to school z Reserved okiem fotografa Stanisława Bonieckiego

Świetna dziecięca kampania Reserved przenosi nas w beztroski czas dzieciństwa. Kadry fotografa Stanisława Bonieckiego wyglądają jak z albumu rodzinnego z 1995 roku. Prawie słyszymy dzwonek wzywający na lekcję.
.get_the_title().

Najnowsza kampania dziecięcej kolekcji Reserved zabiera nas w podróż w przeszłość. Back to school to fajna opowieść o beztrosce dzieciństwa, mimo że ze szkolnym dzwonkiem w tle. Fotograf Stanisław Boniecki podołał zadaniu w fantastyczny sposób, podążając za dzieciakami i towarzysząc im w zabawie. Nie znajdziemy tu wystudiowanych póz, ugrzecznionych min –jest za to spontaniczność i cudowny retro vibe. Jakbyśmy oglądali album rodzinny z 1995. Wracamy do szkoły, a właściwie na szkolną przerwę razem z Reserved.

Kolekcja Reserved na jesień 2019 dedykowana jest powrotowi do szkoły, ale wakacyjny klimat czuć nadal w powietrzu.

Inspiracją dla kampanii był retro kampus. Ciepłe promienie słoneczne, rozwiane włosy, miękka trawa, zbierane w parku kwiatki i do tego ciepła, jesienna gama kolorystyka. Stylistyka kolekcji także nawiązuje do minionych dekad.

Kolekcja to idealne połączenie wygody, praktyczności i stylu – tym razem Reserved w linii dla dzieci nawiązuje do lat siedemdziesiątych, zarówno w aspekcie koloru (brązy, musztardy, wiele odcieni czerwieni i rudości, przełamanych szkolnym granatem, morską zielenią plus kratki, motywy zwierzęce i wciąż modny nadruk tie dye), jak i kroju (spódniczki i płaszczyki o linii A, sukienki ogrodniczki, koszule z nakładanymi kieszeniami, kurtki z kożuszkiem). Nie brakuje też college’owych bluz z napisami – takich, jakimi poszczycić się może niejedna uczelnia.

Kolekcja dziewczęca pełna jest uroczych akcesoriów, jak kapelusze z wąskim rondem, berety, czapki z daszkiem z ozdobną kokardką czy torebki w kształcie tornistra. Pojawia się też sporo rodzajów botków: od kowbojek, przez sznurowane z wyższą cholewką, po kalosze z wykładanym sztucznym futerkiem. Dla chłopców Reserved proponuje dodatkowo nawiązania do mody ulicy: kurtki i spodnie z naszywkami, komfortowe koszule w kratę, swetry z napisami, dżinsy ze zwężanymi nogawkami, a to w komplecie z motocyklowymi butami lub kolorowymi sneakersami na charakterystycznej, grubej podeszwie. Tu rządzi denim, sztuczna skóra i sztruksy. Akcesoria dodatkowo akcentują radosne stylizacje: zielone skarpetki, plecak z hasłem „Rules are made to be broken” (“zasady są po to, żeby je łamać”), czapki o grubym splocie czy żółte neonowe sznurówki. Kolekcja jest już dosępna w salonach marki i na www.reserved.com

photographer | Stanisław Boniecki @bobrowiec
director | Bart Pogoda
styling | Olivia Dzierżawska
hair stylist | Adam Szaro
models | Sugar Kids, Moonkids Warsaw 

FASHION