Kolejna polska marka z zaskakującą kampanią. Badura z sesją w stylu Gucci

Badura Icons to kampania na sezon wiosna/lato zrealizowana w zabytkowych pałacowych wnętrzach, która pokazuje nowe oblicze marki.
.get_the_title().

Badura to polska marka obuwnicza z wieloletnią tradycją i szerokim gronem fanów. Ich najnowsza kolekcja Badura Icons na nadchodzący sezon wiosna/lato 2018 prezentuje zupełnie nowe oblicze brandu. Kampania zrealizowana została w spektakularnych i zabytkowych wnętrzach Pałacu w Nieborowie, a za obiektywem stanęła fotografka Zuza Krajewska.

badura
Badura Icons SS18

W roli modelek marki po raz czwarty wystąpiły Aneta Kręglicka, Julia Banaś, Natalia Siódmiak i Patrycja Gardygajło. Męskie propozycje zademonstrował zaś grecki model Aristotelis. Badura zaprezentowała swoją kolekcję na tle barwnych scenografii, a kampania utrzymana została w stylu lansowanym przez Gucci, przypominając tym samym zdjęcia Krajewskiej dla Reserved.

badura
Badura Icons SS18

Na plan zaproszono cztery zupełnie różne modelki, co miało uwypuklić wielobarwny i zaskakujący charakter kolekcji. Znalazły się w niej ikoniczne dla brandu czółenka, a także botki i kozaki w klimacie boho, sneakersy, klapki, jak i zaprojektowane przez Kręglicką sandałki oraz czarne szpilki z wyszytym autografem.

badura
Badura Icons SS18
badura
Badura Icons SS18
badura
Badura Icons SS18
badura
Badura Icons SS18

Za filmik kampanijny linii Badura Icons SS18 odpowiedzialny jest Piotr Krawczyk.

Tekst: DS

FASHION