#BalmainArmy w nowym, wirtualnym wydaniu
Olivier Rousteing od lat z sukcesem stoi na czele domu mody Balmain. Jako dyrektor kreatywny decyduje o tym, kto pojawia się w kampaniach promujących markę. Projektant znany jest ze swojej zażyłej przyjaźni z siostrami Kardashian-Jenner oraz z topowymi modelkami, które biją rekordy popularności na Instagramie. Odkąd jednak Instagram został przejęty przez modelki-avatary, Olivier i Balmain coraz chętniej zwracają się w stronę influencerów nowej generacji.
W najnowszej kampanii francuskiego domu modu to właśnie Shudu, Margot i Zhi tworzą nową, całkowicie wirtualną #BalmainArmy.
Rousteing zaprosił do współpracy Camerona-Jamesa Wilsona, twórcę pierwszej czarnoskórej wirtualnej modelki, Shudu, i zlecił mu stworzenie jeszcze dwóch postaci, które weszłyby w skład jego armii modelek 2.0. Tak powstały Margot i Zhi, które swoją wirtualną karierę rozpoczęły z mocnym przytupem, w kampanii jednego z najsłynniejszych domów mody. Na zdjęciach pozują razem ze swoją „siostrą” Shudu, ubrane w najnowszą kolekcję Balmain.
Ruch Balmain to kolejny dowód na to, że era modelek-avatarów dopiero się zaczyna.
Czy Kendall, Gigi i ich koleżanki powinny w końcu poczuć się zagrożone? Biorąc pod uwagę fakt, że w wirtualu można stworzyć wszystko przy proporcjonalnie mniejszych kosztach, fenomen top modelek z realnego świata może właśnie powoli chylić się ku końcowi.
Tekst: MW