„Biblioteka do noszenia”, czyli nowa kampania Louisa Vuittona zainspirowana okładkami książek w stylu lat 70.

Romanse, horrory i powieści sci-fi stały się bazą wczesnojesiennej kampanii na rok 2020, w której wystąpiła cała plejada gwiazd współczesnej muzyki, mody i kina.
.get_the_title().

Miesiąc temu dyrektor artystyczny damskiej linii Louis Vuitton, Nicolas Ghesquière, opublikował na swoim koncie na Instagramie zdjęcie z bohaterką gry “Legaue of Legends”. We współpracy z Riot Games zaprojektował on stroje, które pojawiły się na postaciach w grze i które zainspirowały go do stworzenia prawdziwej kapsułowej kolekcji.

Wirtualna rzeczywistość i podróże w czasie znalazły swoje odbicie także w najnowszej kampanii domu mody, której zdjęcia przypominają okładki książek rodem z lat 70.

Wystąpiły w niej jedne z największych gwiazd współczesnej muzyki, mody i kina – Lea Seydoux, Robyn, Chloë Moretz, Sophie Turner, Emma Roberts, Alicia Vikander, Billie Lourd, Cody Fern, Jaden Smith, Angelica Ross, Stacy Martin, Bae Doona, Woodkid czy Jennifer Connelly. – Moda to powieść, a kolekcja pre-fall 2020 wyrusza w narracyjną podróż, w której ubrania opowiadają własne historie – powiedział Nicolas Ghesquière.

Na fikcyjnych okładkach, którym towarzyszą zabawno-straszne slogany, muzy projektanta pozują w wyśmienitej, nawiązującej do estetyki retro kolekcji, która wypełniona jest płaszczami i kraciastymi pelerynami, swetrami z zamkiem, perfekcyjnie skrojonymi damskimi garniturami, kurtkami typu bomber czy sukienkami z bufiastymi rękawami.

Łącznie w kampanii znalazło się ponad dwadzieścia plakatów, które bawiąc się popkulturowymi smaczkami, pokazują, że kreatywność w świecie mody jest nieskończona.

Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Louis Vuitton

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook