Chanel otworzył w Warszawie swój pierwszy Beauty Boutique

W Chanel Fragrance & Beauty Boutique w Warszawie znalazły się wyjątkowe zapachy z butikowej kolekcji Les Exlusifs de Chanel, limitowane czerwone flakony Chanel N°5 oraz wielka butelka perfum wykonana z kryształu baccarat, której cena wynosi 125 tys. złotych.
.get_the_title().

Chanel otworzył swój pierwszy butik, Chanel Fragrance & Beauty Boutique w Polsce, w warszawskiej Galerii Mokotów. Miejsce poświęcone zapachom oraz produktom do makijażu i pielęgnacji interpretuje kody i estetykę francuskiego domu mody w sposób nie budzący wątpliwości. Butiki Chanel wyglądają podobnie na całym świecie, a dbałość o szczegóły i charakter miejsca buduje spójny wizerunek marki, także w wersji kosmetycznej. W pięknym, ale stonowanym i egalitarnym butiku Chanel można odnaleźć ducha Coco Chanel.

Minimalizm, proste geometryczne formy, czarne lakierowane konsole, które kontrastują z białymi ścianami nadają elegancki charakter tej przestrzeni, ale nie przytłaczają. Chanel stworzyło projekt, który jest w stanie balansować na granicy ekskluzywności i przystępności. Przy wejściu stanął ekspozycyjny stół o prostych,  kształtach, który umożliwia nowy sposób prezentowania produktów Chanel i pozwala odkrywać nowości, jak również daje dostęp do pełnej gamy zapachów, produktów do pielęgnacji skóry, czy makijażu.

W nowym butiku Chanel w Polsce kupicie klasyki, kultową czerwoną szminkę, zapachy którym wierne są od lat kobiety na całym świecie, ale też absolutne nowości. W butiku znalazły się wyjątkowe zapachy z butikowej kolekcji Les Exlusifs de Chanel, czyli kolekcja szesnastu zapachów w identycznych flakonach, każda z kompozycji opowiada inną historię. Jeśli się zgubicie, ekspert w dziedzinie zapachów pomoże wam się odnaleźć.

Znajdziemy tu też najnowszą propozycję domu mody: Les Eaux de Chanel, czyli kolekcję perfum zainspirowaną ukochanymi miejscami Coco Chanel. Perfumy stworzone przez Oliviera Polge’a to Paris-Deauville zapach poświęcony Normandii, Paris-Venise dedykowany Wenecji oraz Paris-Biarritz – to tu powstał pierwszy butik Gabriell.

Uwagę przykuwają limitowane czerwone flakony Chanel N°5 oraz wielka butelka perfum wykonana z kryształu baccarat, której cena wynosi 125 tys. złotych. W sklepie znalazł się też szeroki wybór okularów przeciwsłonecznych marki.

To czym ma się wyróżniać butik Chanel to wyjątkowa obsługa. Konsultanci marki będą się starali “przekładać wizję Piękna Chanel na makijaże codzienne i na specjalne okazje, a także diagnozować indywidualne potrzeby pielęgnacyjne skóry” – jak zapewniają przedstawiciele Chanel w Polsce. Klienci będą mieli możliwość zarezerwowania spotkania z ekspertem marki, pomocą będą również służyli specjaliści od zapachów.

Źródło: materiały prasowe Chanel

FASHION