Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Co się nosi w tym sezonie? Implanty! Kim Kardashian i Chrissy Teigen są jednymi z pierwszych klientek Ahumana

Ekscentryczny trend, czy przyszłość świata mody?
.get_the_title().

Podczas tegorocznego tygodnia mody w Nowym Jorku powstanie niecodzienny butik, w którym będzie można zaopatrzyć się w chokery imitujące implanty. Przez 4 tygodnie na Mercer Street w Soho poza drogą torebką, będzie okazja sprawić sobie modny dodatek nie tyle do stroju, co do ciała.

A.Human to marka, która jako pierwsza w historii stworzyła inspirowaną biohakingową kolekcję modową złożoną z samych implantów. Na swojej stronie A.Human chwali się, że będzie można zrobić u nich wszystko – od świecącej podskórnej biżuterii, po zrośnięte z nogami obcasy. „Implanty” będzie można wypróbować w specjalnej przymierzalni.

Wstęp do sklepu kosztuje 40 dolarów w wersji podstawowej i 70 w wersji rozszerzonej z dodatkowymi wystawami do odwiedzenia.

Czy implanty są tylko ekscentrycznym, acz chwilowym trendem, czy może przyszłością świata mody? W tym tygodniu ten temat jest na ustach wszystkich związanych z branżą fashion.


Jednymi z pierwszych klientów A.Human są Kim Kardashian, Chrissy Teigen i Tan France. Kim w udającej podskórną wypukłej kolii, której diody świecą jak przez skórę, wygląda dość oszałamiająco. Ci, którzy obserwują jej relacje na Instagramie, mogli wczoraj doświadczyć jak Kim nie tylko wygląda, ale nawet brzmi jak robot.


Teigen i France zdecydowali się na trójwymiarowe narośla doczepiane do szyi i dekoltu. Celebryci zamieścili swoje zdjęcia na Instagramie, czym wywołali niemałą burzę.

Komentarze są dość skrajne – od zachwytu nad lookiem godnym prawdziwego aliena, po wyrazy odrazy nad osobliwymi podskórnymi dodatkami, u niektórych najnowszy trend przyprawia nawet o mdłości.

Choć butik A.Human jest tylko wystawą stworzoną przez Society of Spectacle – firmę założoną przez Simona Hucka, to chokery udające implanty z funkcją wyłącznie gadżetu mogą w przyszłości stać się czymś co na stałe wpisze się w świat mody, podobnie jak stało się z piercingiem czy tatuażami. Huck uważa, że modyfikacje ciała obwarowane są społecznym tabu. Nowojorska akcja ma za zadanie przedstawić implanty w pozytywnym świetle.

FASHION