Converse nową kampanią „Love Fearlessly” zachęca do wyrażania uczuć i kochania siebie
![Converse nową kampanią „Love Fearlessly” zachęca do wyrażania uczuć i kochania siebie .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-24-o-10.14.22-e1582535725450.png)
Wiele osób na całym świecie ma problemy z samoakceptacją czy wiarą we własne możliwości, czego efektem są np. rosnące statystyki depresji wśród młodych ludzi. Prawda jest jednak taka, że jeśli chcemy w życiu coś osiągnąć, musimy najpierw zacząć od zadbania o siebie. Jeśli chcemy, aby ktoś nas pokochał, musimy pokochać siebie, a jeśli chcemy, żeby ktoś w nas uwierzył, musimy w siebie uwierzyć.
W najnowszej kampanii Converse „Love Fearlessly”, marka zwraca na to uwagę, zachęcając do dzielenia się odważnymi hasłami dotyczącymi samoakceptacji i poczucia własnej wartości.
Nie jest to pierwszy raz, kiedy firma zabiera głos w debatach społecznych i wykorzystuje swoją popularność, aby przykuć uwagę młodzieży. Przykładem są choćby jej poprzednie kampanie z Miley Cyrus bądź zeszłoroczna „Love the Progress”, która zachęcała do zredefiniowania słowa „dziewczyna” i dzięki niezależnym dziewczynom z całego świata zwróciła uwagę na to, jak traktowane są kobiety na świecie.
– Nie staraj się żyć dla innych, żyj dla siebie – mówi Catherine Victoriano, ilustratorka i członkini społeczności Converse_X_.
Takie przesłanie niosą grafiki i napisy, które znalazły się na najnowszym modelu trampek z kampanii „Love Fearlessly”. Cała akcja ma na celu namawianie do świadomej miłości do samego siebie, celebrowania tego, co lubimy w sobie najbardziej, pokochania „niedoskonałości” i wysyłania pozytywnego przesłania w świat.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/R3Yk9kpTURBXy9kMDg0NWMyNjQ2NDk4MDJlMzVjYjhlNWM4Mjg0YTRkMi5qcGeSlQLNA8AAwsOVAgDNA8DCw4GhMAE-e1582535488792.jpeg)
Kolekcja Converse „Love Fearlessly” dostępna jest od 21 lutego w salonach marki oraz na stronie online converse.pl i w sklepach partnerskich.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/UI2k9kpTURBXy9iMGZmZmZlNjlmOTNlY2IyY2QzZjAwOGIzMTE0NDVjYi5qcGeSlQLNA8AAwsOVAgDNA8DCw4GhMAE-e1582535421602.jpeg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/wx9k9kpTURBXy8zY2NkOTEwMjg5YWVlZTgxYTcwYTIyMWI4MzI3M2VlYS5qcGeSlQLNA8AAwsOVAgDNA8DCw4GhMAE-e1582535514311.jpeg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Fauk9kpTURBXy82YWM5NGI4ZDg3NjM0Y2Q0N2QxYTI0N2U0MDg3YWU0Yi5qcGeSlQLNA8AAwsOVAgDNA8DCw4GhMAE-e1582535332491.jpeg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/02/Zrzut-ekranu-2020-02-24-o-10.14.36-e1582535702777.png)
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Converse