Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Cyberfuturystyczna kampania Louis Vuitton

Cyberrzeczywistość powoli staje się trendem numer jeden. Dowód? Najnowsza kampania Louis Vuitton autorstwa tokijskiego fotografa, Kenta Cobayashi.
.get_the_title().

Premiera online jesienno-zimowej kolekcji Louis Vuitton to dobry powód do zrobienia niebanalnej kampanii. Tym razem Virgil Abloh, dyrektor kreatywny Louis Vuitton, postawił na japońską estetykę, w której energia miasta łączy się z futuryzmem.

Ten futuryzm widoczny jest też w jesiennej kolekcji Louis Vuitton, określanej przez krytyków mianem „retrofuturystycznej”.

W kolekcji znalazły się trencze, marynarki, garnitury i koszule, którym towarzyszą nowoczesne akcesoria w postaci neonowych plecaków i toreb. To właśnie te akcenty stały się główną inspiracją dla japońskiego fotografa, który uczynił z nich motyw przewodni jesiennej kampanii Louis Vuitton.

Cybernetyczny klimat to dosyć nietypowe ujęcie najnowszej kolekcji francuskiego domu mody, ale trzeba przyznać, że projekty Abloha dobrze korespondują z wizją Cobayashi.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: hypebeast.com

FASHION