Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Czy zieleń to nowy millenial pink?

Odkąd ogłoszono koniec ery koloru millenial pink, świat mody i designu prześciga się w znalezieniu jego godnego następcy. Czy zieleń, jako symbol ekologicznych, zmian ma szansę zająć jego miejsce?
.get_the_title().

Millenial pink był prawdziwym fenomenem kolorystycznym. Jeden odcień zdobył serca niemal całego pokolenia. Zdominował modę, beauty, design, wnętrza i architekturę. Chociaż badacze trendów już rok temu ogłosili koniec ery panowania różu i intensywnie szukają mu godnego następcy (w tym m.in. Generation Z Yellow), róż nadal cieszy się sporą sympatią wśród millenialsów.

Czuje się jednak potrzebę powiewu świeżości, dlatego wszystkie zmysły trendwatcherów wyostrzone są bardziej niż zwykle w poszukiwaniu koloru, który ma szansę powtórzyć sukces millenial pink.

Czy zieleń jest właśnie tym kolorem?

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Summer is here ❤️ And these are some of my favorite looks from summer 2018 Pick your favorite!

Post udostępniony przez Chiara Ferragni (@chiaraferragni)

Greenery, czyli soczysty odcień zieli, został ogłoszony przez Pantone kolorem roku 2017. Nie bez powodu właśnie ten kolor już dwa lata temu został wytypowany na najgorętszy odcień wszystkich sezonów.

Zieleń jest symbolem ekologi i zmian, które są w niej potrzebne, jak jeszcze nigdy dotąd.

Kojarzy się pozytywnie, z postępem i z zieloną rewolucją, która przynosi same korzyści. W zeszłym roku wybiegi zdominował neonowy odcień zieleni, lime green, który tego lata zalicza swój szczytowy moment w modzie. Obok niego w sklepach dobrze widoczne są odcienie ziemi, czyli łagodne oliwki, a także seledyny, pistacje i pastelowe zielenie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

⚡️⚡️ @savagexfenty’s new June drop!! OUT NOW! savagex.com

Post udostępniony przez badgalriri (@badgalriri)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

With my big sister in Tokyo ✌🏼#lessoeursdamas #lesfillesenrouje #kawaiiiiiiiiiiiiii

Post udostępniony przez Jeanne (@jeannedamas)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

more green, more daisies, what’s new

Post udostępniony przez alyssa coscarelli (@alyssainthecity)

Różne twarze zieleni widoczne są też na social mediach, na których wpływowe osoby udowadniają, że zieleń wcale nie jest taka trudna do noszenia. Sprawdza się jako bielizna, jako dodatek w postaci butów, jako total look, a nawet jako suknia na czerwony dywan.

Czy ten green boom w połączeniu z zieloną rewolucją w modzie i w innych dziedzinach sprawi, że zieleń będzie nowym millenial pink?

Jeśli tak, to na który odcień stawiacie?

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

@BrieLarson wore a #Prada green radzmire gown while attending the TIME 100 Gala in New York City. #PradaPeople

Post udostępniony przez Prada (@prada)

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

@Fenty only, Summer ‘19

Post udostępniony przez (@bellahadid)

Tekst: Malwa Wawrzynek

FASHION