DEISEL – to nie literówka, tylko element genialnej kampanii
Kapsułowa kolekcja, w której główną rolę grają przewrotne koszulki i bluzy z napisem „Deisel” to jednak nie wszystko, czym ostatnio zaskoczyła włoska marka. Diesel otworzył na ulicach Nowego Jorku specjalny sklep – albo raczej stragan – stylizowany na bazarowe stanowisko, na którym zwykle dostać można podróbki luksusowych marek. Przez kilka dni w tym nietypowym sklepie będzie można kupić „oryginalne podróbki” z najnowszej kolekcji Diesela. Są one również dostępne na oficjalnej stronie marki.
Renzo Rosso, właściciel marki, mówi, że niekonwencjonalna kapsułowa kolekcja ma przyzwyczaić ludzi do niedoskonałości oraz skłonić do noszenia tego, co im się podoba – bez względu na obowiązujące konwenanse. Z kolei z marketingowego punktu widzenia to być może najlepsze zabezpieczenie przed potencjalnymi próbami podrobienia produktów marki. Stworzenie podróbki własnych ubrań i sprzedawanie ich w takiej samej cenie jak cykliczne kolekcje może być w dzisiejszych czasach najlepszym zabezpieczeniem przed wszechobecną plagą „fake fashion”.
Tekst: MW