DEISEL – to nie literówka, tylko element genialnej kampanii
![DEISEL – to nie literówka, tylko element genialnej kampanii .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2018/02/diesel1.jpg)
Kapsułowa kolekcja, w której główną rolę grają przewrotne koszulki i bluzy z napisem „Deisel” to jednak nie wszystko, czym ostatnio zaskoczyła włoska marka. Diesel otworzył na ulicach Nowego Jorku specjalny sklep – albo raczej stragan – stylizowany na bazarowe stanowisko, na którym zwykle dostać można podróbki luksusowych marek. Przez kilka dni w tym nietypowym sklepie będzie można kupić „oryginalne podróbki” z najnowszej kolekcji Diesela. Są one również dostępne na oficjalnej stronie marki.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233208-e1518438046485.jpg)
Renzo Rosso, właściciel marki, mówi, że niekonwencjonalna kapsułowa kolekcja ma przyzwyczaić ludzi do niedoskonałości oraz skłonić do noszenia tego, co im się podoba – bez względu na obowiązujące konwenanse. Z kolei z marketingowego punktu widzenia to być może najlepsze zabezpieczenie przed potencjalnymi próbami podrobienia produktów marki. Stworzenie podróbki własnych ubrań i sprzedawanie ich w takiej samej cenie jak cykliczne kolekcje może być w dzisiejszych czasach najlepszym zabezpieczeniem przed wszechobecną plagą „fake fashion”.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233218-e1518438211650.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233226-e1518438229162.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233229-e1518438253289.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233214-e1518438139820.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/02/1233224-e1518438190145.jpg)
Tekst: MW