Dziewiąta odsłona marki Chylak
Wysoka jakość i tradycyjne rzemiosło to jedne z najważniejszych cech Chylak. Jako jedna z niewielu polskich marek może pochwalić się swoją obecnością na najlepszych platformach e-commerce, a także zjednaniem sobie takich klientek jak Alexa Chung czy Felicity Jones.
Dziewiąta odsłona kampanii Zofii Chylak została sfotografowana w Londynie przez Stanisława Bonieckiego. Idealnie oddaje klimat kolekcji, w której znalazły się płaskie kuferki typu clasp przywodzące na myśl ukochany styl babci, kilka podłużnych modeli niczym “bagietki” z wybiegu Fendi, małe wersje na biodro, sztywne, kwadratowe shoppery oraz kubełki.
Niektóre z torebek wykończone są piórkami nadającymi im flirciarskiego charakteru, inne złotymi zapięciami.
Modele wykonano z gładkiej, krokodylej lub wężowej skóry charakterystycznej dla marki. Znalazły się też wersje lakierowane będące kwintesencją estetyki vintage.
Zdjęcie główne: www.chylak.com
Tekst: Paula Kierzek