Dziewiąta odsłona marki Chylak
![Dziewiąta odsłona marki Chylak .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2019/07/Zrzut-ekranu-2019-07-9-o-18.59.36-e1562691872902.png)
Wysoka jakość i tradycyjne rzemiosło to jedne z najważniejszych cech Chylak. Jako jedna z niewielu polskich marek może pochwalić się swoją obecnością na najlepszych platformach e-commerce, a także zjednaniem sobie takich klientek jak Alexa Chung czy Felicity Jones.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/chylak-collection-09-london-campaign-25-e1562691914793.jpg)
Dziewiąta odsłona kampanii Zofii Chylak została sfotografowana w Londynie przez Stanisława Bonieckiego. Idealnie oddaje klimat kolekcji, w której znalazły się płaskie kuferki typu clasp przywodzące na myśl ukochany styl babci, kilka podłużnych modeli niczym “bagietki” z wybiegu Fendi, małe wersje na biodro, sztywne, kwadratowe shoppery oraz kubełki.
Niektóre z torebek wykończone są piórkami nadającymi im flirciarskiego charakteru, inne złotymi zapięciami.
Modele wykonano z gładkiej, krokodylej lub wężowej skóry charakterystycznej dla marki. Znalazły się też wersje lakierowane będące kwintesencją estetyki vintage.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/chylak-collection-09-london-campaign-11-e1562692024718.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/chylak-collection-09-london-campaign-10-e1562692379303.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2019/07/chylak-collection-09-london-campaign-18-e1562692337599.jpg)
Zdjęcie główne: www.chylak.com
Tekst: Paula Kierzek