Dziewiąta odsłona marki Chylak

Chylak to marka, która w naszym kraju jest znana każdej miłośniczce dobrego designu. Dowodem na to są chociażby kolejki po niektóre modele torebek, sięgające nawet piętnastu tysięcy osób. Światło dzienne ujrzała właśnie najnowsza kolekcja, która łączy ponadczasową prostotę z estetyką vintage i urzekającymi detalami.
.get_the_title().

Wysoka jakość i tradycyjne rzemiosło to jedne z najważniejszych cech Chylak. Jako jedna z niewielu polskich marek może pochwalić się swoją obecnością na najlepszych platformach e-commerce, a także zjednaniem sobie takich klientek jak Alexa Chung czy Felicity Jones.

Dziewiąta odsłona kampanii Zofii Chylak została sfotografowana w Londynie przez Stanisława Bonieckiego. Idealnie oddaje klimat kolekcji, w której znalazły się płaskie kuferki typu clasp przywodzące na myśl ukochany styl babci, kilka podłużnych modeli niczym “bagietki” z wybiegu Fendi, małe wersje na biodro, sztywne, kwadratowe shoppery oraz kubełki.

Niektóre z torebek wykończone są piórkami nadającymi im flirciarskiego charakteru, inne złotymi zapięciami.

Modele wykonano z gładkiej, krokodylej lub wężowej skóry charakterystycznej dla marki. Znalazły się też wersje lakierowane będące kwintesencją estetyki vintage.

Zdjęcie główne: www.chylak.com
Tekst: Paula Kierzek

FASHION