Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Futurystyczny świat streetwearu – premiera nowej kolekcji PHILO

Jesienna kolekcja After Glow polskiej marki PHILO ujrzała światło dzienne. Tym razem, wykorzystane formy nabierają futurystycznego sznytu, tworząc użytkową, lecz niebanalną kolekcję dla każdego miłośnika mody.
.get_the_title().

Kolekcje PHILO charakteryzuje inspiracja wolną, uliczną modą, pełną basicowych fasonów. Uniwersalności nadają stonowane kolory, pełne odcieni czerni i szarości. Pazura dodaje jednak wykorzystanie oversize’owych form, printów niczym z negatywu i futurystycznego logo marki. Połączenie skrajności tworzy ciekawą i jednocześnie spójną całość kolekcji After Glow.

Ubrania są wyjątkowo użytkowe. Wykorzystane do ich stworzenia tkaniny techniczne, neopren, ortalion czy nylon odznaczają się funkcjonalnością. Dodatkowo część z modeli w kolekcji PHILO została wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu i zostały opatrzone zielonym logo brandu. Poszczególne fasony charakteryzują się ponadczasowością połączoną z wykorzystaniem wysokiej jakości tkanin. Dzięki temu, ubrania pochodzące z kolekcji After Glow mogą na długo pozostać w szafach, nie tracąc przy tym na swojej wartości. 

W dobie kryzysu ekologicznego chcę prowadzić markę z poszanowaniem środowiska naturalnego. Szycie ubrań z tkanin, które powstały w wyniku powtórnego wykorzystywania odpadów, to jedna z praktyk, które pozwalają mi realizować ten cel – mówi Anna Kociuga, właścicielka i projektantka PHILO

Co ciekawe, pierwszy raz w  ofercie PHILO pojawiły się torby. Cechujące się użytkowością na równi z resztą kolekcji, są nieprzemakalne, nadające się idealnie na jesienną, deszczową pogodę. Torebki są pokryte przeźroczystą folią, z powielonym logo marki. Modele wykorzystują konwencję torebek typu baguette, których forma w wielkim stylu powróciła na wybiegi.

Sesja wizerunkowa kolekcji After Glow również wyszła poza schematy mody. Poszczególne sylwetki zostały zaprezentowane przez artystów – tatuażystkę Klaudię Trojan i makijażystę Marcina Jędrzejewskiego. Na zdjęciach widoczny jest koncept kobiecości i męskości według zamysłu marki, płynny i przenikający się wzajemnie.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez PHILO (@philonewyork)

Kolekcja stanowiąca kolejny krok w kierunku ukształtowania miejsca PHILO w świecie mody wysokiej jest dostępna na stronie internetowej marki philonewyork.com oraz na Instagramie @philonewyork.

FASHION