Futurystyczny świat streetwearu – premiera nowej kolekcji PHILO
Kolekcje PHILO charakteryzuje inspiracja wolną, uliczną modą, pełną basicowych fasonów. Uniwersalności nadają stonowane kolory, pełne odcieni czerni i szarości. Pazura dodaje jednak wykorzystanie oversize’owych form, printów niczym z negatywu i futurystycznego logo marki. Połączenie skrajności tworzy ciekawą i jednocześnie spójną całość kolekcji After Glow.
Ubrania są wyjątkowo użytkowe. Wykorzystane do ich stworzenia tkaniny techniczne, neopren, ortalion czy nylon odznaczają się funkcjonalnością. Dodatkowo część z modeli w kolekcji PHILO została wykonana z materiałów pochodzących z recyklingu i zostały opatrzone zielonym logo brandu. Poszczególne fasony charakteryzują się ponadczasowością połączoną z wykorzystaniem wysokiej jakości tkanin. Dzięki temu, ubrania pochodzące z kolekcji After Glow mogą na długo pozostać w szafach, nie tracąc przy tym na swojej wartości.
W dobie kryzysu ekologicznego chcę prowadzić markę z poszanowaniem środowiska naturalnego. Szycie ubrań z tkanin, które powstały w wyniku powtórnego wykorzystywania odpadów, to jedna z praktyk, które pozwalają mi realizować ten cel – mówi Anna Kociuga, właścicielka i projektantka PHILO
Co ciekawe, pierwszy raz w ofercie PHILO pojawiły się torby. Cechujące się użytkowością na równi z resztą kolekcji, są nieprzemakalne, nadające się idealnie na jesienną, deszczową pogodę. Torebki są pokryte przeźroczystą folią, z powielonym logo marki. Modele wykorzystują konwencję torebek typu baguette, których forma w wielkim stylu powróciła na wybiegi.
Sesja wizerunkowa kolekcji After Glow również wyszła poza schematy mody. Poszczególne sylwetki zostały zaprezentowane przez artystów – tatuażystkę Klaudię Trojan i makijażystę Marcina Jędrzejewskiego. Na zdjęciach widoczny jest koncept kobiecości i męskości według zamysłu marki, płynny i przenikający się wzajemnie.
Wyświetl ten post na Instagramie
Kolekcja stanowiąca kolejny krok w kierunku ukształtowania miejsca PHILO w świecie mody wysokiej jest dostępna na stronie internetowej marki philonewyork.com oraz na Instagramie @philonewyork.