Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Gentle Monster: dla tych okularów chcą być okularnikami

Gentle Monster ogłasza renesans okularów korekcyjnych. Futurystyczna wizja, nostalgia, nawiązania do popkulturowych kalek rodem z Y2K sprawiają, że japońska marka podbija serca zetek i TikToka.
.get_the_title().

Kampanie tej marki są po prostu świetne i zawsze zaskakują. Gentle Monster to Balenciaga świata okularów.

Ich okulary słoneczne noszą Madonna, Bad Bunny, Kendrick Lamar czy Rosalia.

Wielu celebrytów postanowiło dla okularów korekcyjnych Gentle Monster zostać okularnikami. Są i tacy, którzy noszą same oprawki, bez szkieł, jak artystka i DJ-ka Sita Bellan.

Rok 2023 to renesans okularów korekcyjnych! Obserwowaliśmy też powrót estetyki 'gorącej bibliotekarki’, której hołdują m.in. Bella Hadid czy Billie Eilish. Ta ostatnia została zresztą oficjalną ambasadorką marki Gentle Monster i niedawno w sesji zdjęciowej dla magazynu Allure wystąpiła w modelu Pierced 02, który powstał we współpracy z D’Heygere.

TikTok oszalał na punkcie tego modelu!

Co wyróżnia viralowe oprawki?

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez GENTLE MONSTER (@gentlemonster)

Okulary nawiązują do wymyślonej przeszłości, ale jednocześnie mają nowoczesne akcenty… Brzmi znajomo, trochę jak koncept innej marki okularów – włoskiej RetroSuperFuture.

Kluczowe są małe elementy biżuteryjne, coś jak popularne kiedyś charmesy, tyle że wkładane w oprawki okularów.

Mamy więc uroczą, prostą, metalową oprawkę i kolczyki z diamencikami do okularów. Dziecięca zabawa w ozdabianie łączy dwa trendy 2023 roku: nostalgię, która towarzyszy nam od dobrych kilku lat, przywracając co i rusz modowe duchy z przeszłości, oraz indywidualizm.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez GENTLE MONSTER (@gentlemonster)

Optical 2024, najnowsza kolekcja Gentle Monster, również trafia w sedno dzięki linii nawiązującej do tej samej estetyki. Okulary z wąskimi, srebrnymi i czerwonymi, lekko zawijanymi oprawkami nawiązują do stylu z pierwszej dekady XXI wieku, w którym w ostatnim czasie zakochało się pokolenie Z.

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez GENTLE MONSTER (@gentlemonster)

 

Wyświetl ten post na Instagramie

 

Post udostępniony przez GENTLE MONSTER (@gentlemonster)

 

FASHION