Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Gucci Showtime

Nowa kampania Gucci to kolejny powód do zachwytu. Tym razem włoski dom mody pod kierownictwem Alessandro Michele postanowił przenieść nas w czasy najpiękniejszych amerykańskich musicali. Efekt? Zobaczcie sami.
.get_the_title().

Złote czasy Hollywood inspirują złote czasy Gucci, dlatego w najnowszej kampanii na sezon wiosna/lato 2019 zobaczymy widowisko zatytułowane „Gucci Showtime”.

Krótki film inspirowany musicalami z lat 40. i 50. całkowicie wpisuje się w estetykę filmów minionych dekad.

Śpiew, muzyka, taniec i stroje, których nie powstydziłyby się największe gwiazdy złotej ery kina, tryskają energią i przepychem z dawnych lat.

Piosenka wykorzystana w kampanii Gucci to „There’s No Business Like Show Business” z filmu z lat 50. o tym samym tytule.

Nie brakuje także odniesień o takich klasyków jak „Deszczowa Piosenka”, „Mężczyźni wolą blondynki” czy „Amerykanin w Paryżu”. Gucci stworzyło także dodatkowe filmiki, inspirowane wywiadami z czerwonego dywanu w wydaniu retro.

Przedsięwzięcie Gucci zachwyca pod każdym względem.

Magia kina i mody została wskrzeszona w tak perfekcyjny sposób, że trudno uwierzyć, że film jest całkowicie współczesną produkcją. Ubrania z najnowszej kolekcji Gucci doskonale wpisują się w musicalową koncepcję, a my nie możemy oderwać oczu od stylizacji, kadrów i bogatych dodatków, bez których ani Hollywood, ani Gucci nie byłoby aż tak spektakularne.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Gucci Campaign SS 2019

FASHION