Gucci Showtime

Złote czasy Hollywood inspirują złote czasy Gucci, dlatego w najnowszej kampanii na sezon wiosna/lato 2019 zobaczymy widowisko zatytułowane „Gucci Showtime”.
Krótki film inspirowany musicalami z lat 40. i 50. całkowicie wpisuje się w estetykę filmów minionych dekad.


Śpiew, muzyka, taniec i stroje, których nie powstydziłyby się największe gwiazdy złotej ery kina, tryskają energią i przepychem z dawnych lat.
Piosenka wykorzystana w kampanii Gucci to „There’s No Business Like Show Business” z filmu z lat 50. o tym samym tytule.
Nie brakuje także odniesień o takich klasyków jak „Deszczowa Piosenka”, „Mężczyźni wolą blondynki” czy „Amerykanin w Paryżu”. Gucci stworzyło także dodatkowe filmiki, inspirowane wywiadami z czerwonego dywanu w wydaniu retro.




Przedsięwzięcie Gucci zachwyca pod każdym względem.
Magia kina i mody została wskrzeszona w tak perfekcyjny sposób, że trudno uwierzyć, że film jest całkowicie współczesną produkcją. Ubrania z najnowszej kolekcji Gucci doskonale wpisują się w musicalową koncepcję, a my nie możemy oderwać oczu od stylizacji, kadrów i bogatych dodatków, bez których ani Hollywood, ani Gucci nie byłoby aż tak spektakularne.
Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Gucci Campaign SS 2019