Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Gucci wkracza w świat e-sportu i prezentuje gadżet dla prawdziwych gamerów

Luksusowa marka wie, jak grać, by odnieść sukces. Do współpracy tym razem zaprosiła team Fnatic – jedyną europejską drużynę, która wygrała Mistrzostwa Świata w League of Legends. Do jej składu należy nasz rodak!
.get_the_title().

Czy gry komputerowe to sport? To wciąż powód wielu sporów, ale pewnym jest, że ta branża funkcjonuje znakomicie i z roku na rok rozwija się coraz prężniej. Jednym z pierwszych krajów, które uznały gry za sport były Chiny, a stało się to w 2003 roku. W roku 2019 uznały natomiast granie e-sportowe za oficjalny zawód. Może nie każdy zdaje sobie sprawę z tego, jak wielkim zainteresowaniem cieszy się w dzisiejszych czasach e-sport. Ostatnie finały Mistrzostw Świata w „League of Legends”, rozegrane między drużynami G2 Esports (do której należy pochodzący z Polski Marcin „Jankos” Jankowski) i FunPlus Phoenix, obejrzało 44 miliony widzów. Popularność tej dziedziny zwróciła uwagę nie tylko fanów, ale też innych sektorów, w tym mody.

Niedawno kolekcję inspirowaną „League of Legends” zaprojektował Louis Vuitton, a teraz mamy okazję podziwiać kolekcjonerski zegarek od Gucci, stworzony we współpracy z drużyną Fntaic.

W jej składzie znajduje się pięciu graczy: Gabriël „Bwipo” Rau, Tim „Nemesis” Lipovšek, Martin „Rekkles” Larsson, Zdravets „Hylissang” Iliev Galabov oraz nasz rodak, Oskar „Selfmade” Boderek.

gucci.com

Na tarczy zegarka, który utrzymany jest w czarno-pomarańczowych barwach brytyjskiej grupy, umieszczone zostało logo organizacji. Znalazł się też na niej znak Gucci – „GG” oznaczający tutaj „dobrą grę” (ang. „good game”). Produkt ten jest ściśle limitowany. „Zegarek łączy 40 milimetrową obudowę ze stali nierdzewnej z markowym czarnym gumowym paskiem, a wskazówki i wskaźniki zegarka rozświetlają akcenty Super LumiNova. Na obudowie każdego z nich wygrawerowano napis „Fnatic” i numer edycji limitowanej” – czytamy na stronie marki.

Gadżet kosztuje 1350 funtów, a kupić można go wyłącznie za pośrednictwem strony internetowej Gucci.

Nie jest to też pierwszy raz kiedy esportowcy z Fntaic łączą siły z luksusowym domem mody. W styczniu tego roku zostali zaproszeni na pokaz marki, który odbył się podczas Tygodnia Mody w Mediolanie. Drużyna, ubrana od stóp do głów w produkty Gucci, zasiadła w pierwszym rzędzie.

Tekst: PK
Zdjęcie główne: Fnatic x GUCCI | The Dive / youtube.com

FASHION