Hej, dziewczyny, bądźmy blisko! Together to piękna kampania jesiennej kolekcji Osnowy

Blisko natury, blisko siebie – to hasła kolekcji "Together" młodej polskiej marki Osnowa. Stonowane kolory, ponadczasowe kroje i przepiękna, naturalna kampania jesiennej kolekcji. Spójrzcie same!
.get_the_title().

Together to nowa jesienna kolekcja marki Osnowa, za którą stoi piękne przesłanie: „Close to nature, close to each other”. Osnowa poprzez swoje najnowsze projekty ubrań chce nam przypomnieć, że więzi z bliskimi, szacunek do natury oraz różnorodności są niezwykle ważne. To właśnie te trzy wartości stały się kluczowe dla powstania nowej kolekcji, której przyświeca wspomniane hasło. Premierze kolekcji towarzyszy także niezwykła kampania, której częścią jest malownicza sesja Karoliny Wilczyńskiej z niezwykłymi bohaterkami w różnym wieku.

Osnowa nie ogranicza się i tworzy ubrania dla kobiet w każdym wieku i o różnych sylwetkach.

zdjęcie: Karolina Wilczyńska
zdjęcie: Karolina Wilczyńska

Na zdjęciach promujących jesienną kolekcję możemy zobaczyć Irenę, Milę i Olivię, trzy kobiety na zupełnie innym etapie życia. Irena Wielocha (@kobieta.zawsze.mloda) na swoim Instagramie pokazuje, że życie seniora też potrafi być piękne i zaskakujące, Olivia Wat to aktywistka o niezwykłej urodzie i polsko-senegalskich korzeniach, a Mila Zbinx robi karierę w modelingu.

Różnorodność bohaterek świetnie oddaje uniwersalność ubrań Osnowy, a malownicza plenerowa lokalizacja nawiązuje do bliskości z naturą.

zdjęcie: Karolina Wilczyńska
zdjęcie: Karolina Wilczyńska

Przemyślana kampania wraz ze świetną sesją zdjęciową tworzy spójną całość dla jesiennej kolekcji, w której znajdziemy body, koszule, jeansy o luźnym kroju, spodnie, sukienki, dżinsową kurtkę, klasyczne t-shirty, marynarkę i ciepły płaszcz. Są także legginsy, luźne oversizowe bluzy i wygodne dresy w sam raz na jesienne lenistwo. Ich ponadczasowy fason i uniwersalny charakter pozwoli cieszyć się nimi nie tylko w jesiennym sezonie.

Jeśli cenicie sobie minimalizm wysokiej jakości, wybierzcie Osnowę.

zdjęcie: Karolina Wilczyńska

Osnowa to efekt przyjaźni Pauliny Sołtyk i Pauliny Wardak, zbieżnych oczekiwań względem mody i wspólnych wartości. Dziewczyny chciały stworzyć markę odzieżową, której ubrania będą praktyczne, proste i wyjątkowe pod względem materiałów.

Tak zrodziła się Osnowa, która ceni sobie szlachetne krawiectwo i odpowiedzialną, etyczną produkcję.

 

Wyświetl ten post na Instagramie.

 

Różnie znaczy pięknie. Przedstawiamy nową, jesienną kolekcję Together opartą na ważnych dla nas wartościach: bliskich relacjach, więzi z naturą i szacunku dla różnorodności. Kolekcji przyświeca hasło „Close to nature, close to each other”. Bycie razem, niezależnie od tego, jak różni jesteśmy, oznacza wspólne działanie i budowanie bliskości – z drugim człowiekiem i z naturą. W naszej kampanii wystąpiły Irena, Mila i Oliwia – cudowne kobiety w różnym wieku uchwycone w obiektywie przez Karolinę Wilczyńską w dzikich, jesiennych podwarszawskich plenerach prezentują nową kolekcję Together. Irena Wielocha – @kobieta.zawsze.mloda – to jedna z najciekawszych seniorek na Instagramie z niesamowitą energią pokazująca życie po 60-tce i przełamująca schematy, Olivia Wat @o.vi_wat o polsko-senegalskich korzeniach – młoda, internetowa aktywistka, a Mila Zbinx @mila_zbinx to ciekawa, nowa, ale już doświadczona w modelingu twarz i osobowość. Różnorodność bohaterek sesji promującej kolekcję oddaje jej uniwersalność, a malownicze plenery – naturalność. Nowa kolekcja Osnowy niezmiennie bazuje na wyjątkowych certyfikowanych materiałach, bliskich ciału i bliskich dobru planety. W nowej kolekcji znajdziecie bawełnę z recyklingu oraz organiczną certyfikowaną GOTS, jedwab organiczny, denim z recyklingu, biodegradowalny Tencel™ oraz włoską wełnę premium Re.Verso pochodzącą z recyklingu. Elementy kolekcji to: body, koszula, jeansy, spodnie, sukienki, marynarka i płaszcz, z których większość znajdzie zastosowanie nie tylko w jesiennym sezonie. Wiemy, że nie ma planety B, dlatego dbajmy o małe-wielkie sprawy: bądźmy blisko, pielęgnujmy nasze więzi i wybierajmy świadomą, ekologiczną modę – dla dobra nas wszystkich. Together, close to nature, close to each other. Fotografia: Karolina Wilczyńska Asystent fotografa: Jakub Krul Video: Aleksander Ryzow Modelki: Irena Wielocha Mila Zbinkowska Olivia Wat Stylizacja: Gosia Białobrzycka / Van Dorsen Artists MUA & Hair: Paulina Kurowiak Produkcja: Zuza Gąsiorek, Joanna Dziel / sidorowicz.co

Post udostępniony przez OSNOWA (@osnowa.co)

Ubrania Osnowy szyte są w Polsce, w rodzinnej szwalni, a na każdej metce widnieje podpis osoby odpowiedzialnej za uszycie danej rzeczy. Osnowa promuje ideę ograniczania ciągłej wymiany garderoby, dlatego kolekcje marki posłużą wam nie tylko na jeden sezon.

Ponadczasowe kroje, szeroka rozmiarówka (XS-XL), klasyczne i praktyczne bazy, które pasują do siebie jak puzzle – tego możecie spodziewać się po projektach marki.

Osnowa każdą ze swojej kolekcji produkuje wyłącznie z ekologicznych, certyfikowanych materiałów, w tym z bawełny z recyklingu, biodegradowalnego Tencelu oraz włoskiej wełny premium Re.Verso z recyklingu.

Dbałość o jakość to dla marki bardzo ważna kwestia.

zdjęcie: Karolina Wilczyńska

Zdjęcie główne: Karolina Wilczyńska
Tekst: Marta Mankiewicz

FASHION