Hej, dziewczyny, bądźmy blisko! Together to piękna kampania jesiennej kolekcji Osnowy

Together to nowa jesienna kolekcja marki Osnowa, za którą stoi piękne przesłanie: „Close to nature, close to each other”. Osnowa poprzez swoje najnowsze projekty ubrań chce nam przypomnieć, że więzi z bliskimi, szacunek do natury oraz różnorodności są niezwykle ważne. To właśnie te trzy wartości stały się kluczowe dla powstania nowej kolekcji, której przyświeca wspomniane hasło. Premierze kolekcji towarzyszy także niezwykła kampania, której częścią jest malownicza sesja Karoliny Wilczyńskiej z niezwykłymi bohaterkami w różnym wieku.
Osnowa nie ogranicza się i tworzy ubrania dla kobiet w każdym wieku i o różnych sylwetkach.


Na zdjęciach promujących jesienną kolekcję możemy zobaczyć Irenę, Milę i Olivię, trzy kobiety na zupełnie innym etapie życia. Irena Wielocha (@kobieta.zawsze.mloda) na swoim Instagramie pokazuje, że życie seniora też potrafi być piękne i zaskakujące, Olivia Wat to aktywistka o niezwykłej urodzie i polsko-senegalskich korzeniach, a Mila Zbinx robi karierę w modelingu.
Różnorodność bohaterek świetnie oddaje uniwersalność ubrań Osnowy, a malownicza plenerowa lokalizacja nawiązuje do bliskości z naturą.


Przemyślana kampania wraz ze świetną sesją zdjęciową tworzy spójną całość dla jesiennej kolekcji, w której znajdziemy body, koszule, jeansy o luźnym kroju, spodnie, sukienki, dżinsową kurtkę, klasyczne t-shirty, marynarkę i ciepły płaszcz. Są także legginsy, luźne oversizowe bluzy i wygodne dresy w sam raz na jesienne lenistwo. Ich ponadczasowy fason i uniwersalny charakter pozwoli cieszyć się nimi nie tylko w jesiennym sezonie.
Jeśli cenicie sobie minimalizm wysokiej jakości, wybierzcie Osnowę.

Osnowa to efekt przyjaźni Pauliny Sołtyk i Pauliny Wardak, zbieżnych oczekiwań względem mody i wspólnych wartości. Dziewczyny chciały stworzyć markę odzieżową, której ubrania będą praktyczne, proste i wyjątkowe pod względem materiałów.
Tak zrodziła się Osnowa, która ceni sobie szlachetne krawiectwo i odpowiedzialną, etyczną produkcję.
Ubrania Osnowy szyte są w Polsce, w rodzinnej szwalni, a na każdej metce widnieje podpis osoby odpowiedzialnej za uszycie danej rzeczy. Osnowa promuje ideę ograniczania ciągłej wymiany garderoby, dlatego kolekcje marki posłużą wam nie tylko na jeden sezon.
Ponadczasowe kroje, szeroka rozmiarówka (XS-XL), klasyczne i praktyczne bazy, które pasują do siebie jak puzzle – tego możecie spodziewać się po projektach marki.
Osnowa każdą ze swojej kolekcji produkuje wyłącznie z ekologicznych, certyfikowanych materiałów, w tym z bawełny z recyklingu, biodegradowalnego Tencelu oraz włoskiej wełny premium Re.Verso z recyklingu.
Dbałość o jakość to dla marki bardzo ważna kwestia.

Zdjęcie główne: Karolina Wilczyńska
Tekst: Marta Mankiewicz