Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Hermès zadebiutuje na rynku beauty. Pierwsza kolekcja w sprzedaży już za miesiąc

W kolekcji Rouge Hermès znajdą się 24 odcienie szminek. Każda w tęczowym, wymiennym opakowaniu nadającym się do recyklingu.
.get_the_title().

Hermès to luksusowa francuska marka, która czynnie uczestniczy w modowym biznesie od 180 lat i stale się zmienia. Dyrektorzy i prezesi dokładają wszelkich starań, aby firma szła z duchem czasu i ewoluowała. W 2014 roku marka wyszła poza swój schemat i stworzyła linię produktów do pielęgnacji. W jej skład wchodziły żele pod prysznic, kremy do ciała oraz produkty do pielęgnacji twarzy. Wszystkie o zapachu znanych perfum Hermès, które po raz pierwszy pojawiły się na rynku w latach 30. Teraz Hermès dołącza do świata beauty.

Po raz pierwszy w historii francuskiej marki stworzy ona kosmetyki oraz produkty do makijażu.

Na pierwszy ogień idą szminki, które stworzono w 24 różnych odcieniach.

Ich liczba odpowiada historycznemu adresowi, przy którym znalazł się pierwszy butik marki – 24 rue du Faubourg Saint-Honoré w Paryżu. W palecie znajduje się 10 matowych odcieni i 14 satynowych. Mają wyjątkowy, subtelny zapach, za którym stoi perfumiarz Hermèsa, Christine Nagel. Zamknięte zostały w opakowaniu nadającym się do recyklingu. Co pół roku każda ze szminek będzie do nabycia w etui w innym kolorze.

Szminki kosztować będą 67 dolarów i trafią do sprzedaży w marcu.

Marka do 2023 roku chce wprowadzić do swojej oferty pełną linię kosmetyków do makijażu. Następnie planuje zająć się produktami do pielęgnacji skóry. Kosmetyki Hermès sprzedawane będą tylko w sklepach marki i w wybranych drogeriach.

Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: Hermès

FASHION