H&M uczy konsumentów, jak dbać o ubrania

W ramach programu “H&M Take Care” na rynek wypuszczono także ekologiczne detergenty i proszki do prania.
.get_the_title().

H&M od lat pracuje nad zmianą wizerunku swojej marki i wprowadzeniem jej na drogę zrównoważonego rozwoju. Jedną z ostatnich inicjatyw szwedzkiego giganta mody jest program “H&M Take Care”, którego celem jest edukacja konsumentów w zakresie pielęgnacji ubrań, ich poprawnej naprawy i czyszczenia.

Źródło: formation-pharmacie-loreal.com
Źródło: Fashion Network UK

Program zainaugurowano w połowie 2018 roku w Hamburgu.

Lokalni influencerzy prowadzili w jego ramach warsztaty dotyczące samodzielnego naprawiania ubrań i przerabiania niechcianych już elementów garderoby w nowe rzeczy.

Online i poprzez aplikację mobilną H&M udziela darmowych wskazówek dotyczących odpowiedniego czyszczenia i pielęgnacji ubrań.

Źródło: Fashion United

Marka zadebiutowała także z autorską linią przyjaznych środowisku detergentów: proszków i płynów do prania, sprayów usuwających plamy i chusteczek do czyszczenia sznurówek. Dodatkowo w ofercie pojawiła się specjalna torba, która zapobiega rozprzestrzenianiu się szkodliwego dla środowiska mikroplastiku w praniu.

Źródło: Open Studio Stockholm


Tekst: AO

FASHION