Kampania Pako Lorente okiem Zuzy Krajewskiej

Nowa kolekcja marki Pako Lorente w kadrach Zuzy Krajewskiej to nowoczesna interpretacja klasycznego, męskiego stylu.
Zuza Krajewska przełamuje barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Nie inaczej jest w przypadku najnowszej kampanii Pako Lorente.

Pako Lorente x Zuza Krajewska

Polska marka Pako Lorente to nie tylko garnitury, marynarki i eleganckie płaszcze, ale rozbudowana oferta mody męskiej na każdą okazję. Marka pracuje obecnie nad odświeżeniem designu i rebrandingiem, a elementem nowej strategii jest kampania na jesień-zimę 21/22, która powstała przy współpracy z Zuzą Krajewską.

Zuza Krajewska, fotografka pracująca z największymi markami i magazynami na świecie, słynie z kadrów przełamujących barierę między fotografią komercyjną a artystyczną. Tym razem jej spojrzenie na fotografię zderzyło się z nowoczesną modą męską w wydaniu Pako Lorente. Efekt współpracy to piękna i spójna kampania prezentująca rozwój marki i jej liczne odsłony.

Zuza Krajewska w niezwykły sposób połączyła swój nieszablonowy, artystyczny sznyt z fotografią komercyjną, prezentując naszą najnowszą kolekcję w charakterystyczny, wyrazisty sposób – mówi Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Banner Image

Moda męska w wydaniu Pako Lorente to pochwała tradycyjnego krawiectwa, świetnej jakości nowoczesne materiały i otwartość na współczesne trendy.


Nowoczesna interpretacja klasycznego, męskiego stylu

Na sezon jesień-zima 21/22 Pako Lorente zaprezentowało różnorodną, nowoczesną interpretację klasycznego stylu. Projektanci marki pozostali wierni filozofii brandu, stawiając na klasyczne fasony, świetne krawiectwo i wysokiej jakości tkaniny w ramach trzech linii: Regular, Modern Fashion Staples, Casual Club.

Różnorodność linii sprawia, że zabawa modą i łączenie pozornie niewspółgrających produktów staje się z nami jeszcze prostsze i przyjemniejsze – tłumaczy Izabela Czarzasta, Product Manager Pako Lorente.

Najnowsza linia Modern Fashion Staples to nowoczesny minimalizm inspirowany architekturą tętniących życiem miejskich metropolii. Z kolei Casual Club to świetnie skrojone dresy, bluzy i sportowe kurtki. Obie linie nadają marce nowoczesnego charakteru i odpowiadają na potrzeby współczesnych mężczyzn.

Linie Casual Club oraz Modern Fashion Staples to odpowiedź na zmieniające się trendy, styl życia, a także potrzeby miłośników mody miejskiej. Jedno jednak łączy nasze wszystkie propozycje – niezmiennie przykładamy najwyższą wagę do jakości tkanin. Rozwijamy się, śledzimy trendy i poszerzamy ofertę – dodaje Izabela Czarzasta.

Banner Image

Marka bawi się modą, śledzi trendy i zaskakuje.


Inspiracje

W sezonie jesienno-zimowym Pako Lorente postawiło na udoskonalone konstrukcje, a komfort użytkowania stał się tak ważny, jak design. W kolekcji pojawiają się niezwykle lekkie, miękkie, a jednocześnie ciepłe tkaniny. Wyraźne struktury matowych wełen i dzianin zestawiono z technicznymi materiałami. Sięgnięto po rozwiązania renomowanych, sprawdzonych dostawców.

Paletę kolorów w kolekcji definiują barwy ziemi: neutralne, jasne i ciemne odcienie grafitów i szarości, beżu oraz granatu oraz akcenty bordo i butelkowej zieleni. Różnorodność barw, wzorów i konstrukcji daje możliwość stworzenia wielu stylizacji – tych bardziej ekscentrycznych, jak również stonowanych.

Najświeższe propozycje marki Pako Lorente to odpowiedź na potrzeby współczesnych mężczyzn, którzy nie boją się wyrażać siebie poprzez niebanalne rozwiązania modowe – mówi Izabela Czarzasta.

Banner Image

Elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym do codziennych stylizacji.

Kompletny wizerunek współczesnego mężczyzny

Podróż przez klasyczne męskie krawiectwo w nurcie wizytowo-formalnym zahacza również o modę codzienną we współczesnym ujęciu linii Casual Club. Linię charakteryzują sportowe akcenty utrzymane w nowoczesnym, miejskim stylu. Nie zabrakło świetnie skrojonych, wygodnych dresów, sportowych kurtek i dobrej jakości t-shirtów.

Marka Pako Lorente pozostaje wierna swoim korzeniom, pamiętając, że koszule to wciąż najchętniej wybierany element garderoby każdego mężczyzny. W najnowszej kolekcji znajdziemy szeroką gamę ciekawych printów, które wyglądają stylowo pod garniturem lub modnie z parą dżinsów.

Marka stworzyła kompletny wizerunek współczesnego mężczyzny poprzez spójne połączenia produktowe w ramach aż trzech linii.

Pako Lorente stale obserwuje preferencje i oczekiwania współczesnych mężczyzn, by jak najlepiej dopasować je do potrzeb swojego klienta. To tu elegancki, niewymuszony styl spotyka się z tym casualowym – idealnym do codziennych stylizacji. Marka dba o to, by w ramach trzech linii każdy mężczyzna odnalazł stylizację, w której poczuje się pewnie i komfortowo – dodaje Natalia Eljaszuk, Head of Visual Communication marki Pako Lorente.

Banner Image

Preloader spinner
Print
Print Text
Zobacz więcej
Wybierz region
Facebook