Kampania polskiej marki jak z filmów Wesa Andersona

Letnia kampania Reserved dostarcza nam samych przyjemności. Inspirowana twórczością Wesa Andersona nie zawodzi zarówno w kwestii kadrów, jak i samych ubrań.
.get_the_title().

Letni lookbook Reserved zatytułowany „Twin Room” to hołd złożony jednemu z najbardziej charakterystycznych współczesnych twórców filmowych. Estetyka, kompozycja, kolorystyka i każdy kadr przywodzi na myśl nietypowe dzieła reżysera. Nie brakuje czystego tła, do którego dopasowane są odpowiednie sety ubrań. Kolor wychodzi na pierwszy plan, bo tego lata staje się on w Reserved najważniejszym punktem kolekcji. Nie brakuje pasteli, musztardy, złocistej żółci, delikatnych fioletów, pastelowej zieleni i odcieni różu. To kolorystyka, która świetnie sprawdza się na ekranie, ale jeszcze lepiej będzie prezentować się w letniej scenerii miasta, plaż i innych wakacyjnych zakątków.

Najnowsza kolekcja Reserved to ubrania inspirowane też równie kolorową dekadą lat 70. Z jednej strony widać mocne nawiązania do mody vintage, z drugiej fasony i kroje nie są pozbawione nowoczesnego charakteru. W letniej kolekcji zobaczymy przede wszystkim sukienki i spódnice w wersji midi oraz maxi, a także uniwersalne topy i szerokie spodnie zaczerpnięte z dekady hippisów. Zarówno kolekcja, jak i cała kampania prezentują się świeżo i niesztampowo. Nic dziwnego skoro nad kampanią pracowały takie nazwiska jak Marcin Kempski, czy Ewelina Gralak. Wes Anderson byłby zachwycony.

foto – Marcin Kempski
stylizacja – Ewelina Gralak
make up/włosy – Aneta Kostrzewa
modelki – Sneha Kaul; Chawntell Kulkarni
video – Szymon Dudka
produkcja – Olga Janicka

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: Reserved fot. Marcin Kempski

FASHION