Kampania Balenciaga wygląda jak obciachowe zdjęcia rodzinne z przełomu lat 80. i 90.

Nowa kampania SS18 pod przewodnictwem Demny Gvasali przywodzi na myśl stare rodzinne fotosy z przełomu lat 80. i 90.
.get_the_title().

Najnowsza kampania Balenciaga SS18 na swój sposób odnosi się do spędzania nadchodzących Świąt z najbliższymi. Zdjęcia Robbiego Augspurgera stylizowane przez Lottę Volkovą wyglądają jak typowe rodzinne fotografie. Zobaczymy na nich m.in. jasnowłosą rodzinę, którą pamiętamy z pokazu Balenciaga z czerwca.

SS18 to połączenie odrobinę obciachowych fotosów rodzinnych utrzymanych w stylu lat 80. i 90. z szykiem, który mógł wyjść tylko spod rąk Demny Gvasalii.

Oldschoolowy urok uzupełniają vintage tła fotograficzne, fikusy w doniczkach czy trąbka w dłoniach jednego z bohaterów. Paryski dom mody informuje dodatkowo, że dziecięca kolekcja pojawi się w sklepach w przyszłym tygodniu.

FASHION