Kapsułowa kolaboracja Balenciagi i Światowego Programu Żywieniowego
![Kapsułowa kolaboracja Balenciagi i Światowego Programu Żywieniowego .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-002.jpg)
Balenciaga we współpracy ze Światowym Programem Żywnościowym (WFP) stworzyła kapsułową kolekcję odzieży, która ma na celu pomoc WFP w misji tłumienia głodu na świecie. Łącząc siły z honorową inicjatywą, francuski dom mody niesie przesłanie, że pomoc i moda mogą iść ze sobą w parze.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-008.jpg)
Kolekcja obejmuje bluzy, sweter z golfem, wiatrówkę, t-shirt, czapki z daszkiem, nerki i szalik, a każdy z elementów odzieży zawiera przesłanie „Saving Lives Changing Lives”, czyli „ratowanie życia zmienia życie”. Poza klasyczną czernią i bielą w kolekcji znajdziemy ubrania we fluorescencyjnym odcieniu żółci, czerwieni i granacie.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-001.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-003.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/Fotoram.io19.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-006.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-005.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/Fotoram.io20.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-007.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-004.jpg)
Marka będzie przekazywać na rzecz WFP 10 proc. dochodu ze sprzedaży każdego przedmiotu we wszystkich swoich sklepach stacjonarnych i online.
Do tej pory Balenciaga przekazała na rzecz organizacji humanitarnej Światowego Programu Żywnościowego 250 tys. dolarów, aby wesprzeć ją w walce z głodem.
Jeśli ktoś z was chciałby poprzeć tą inicjatywę, wszystkie produkty są już dostępne na stronie domu mody.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-018.jpg)
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/09/https_hypebeast.com_image_2018_09_balenciaga-world-food-programme-capsule-009.jpg)