Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

KAS KRYST i Daniel Jaroszek to duet doskonały – kampania FW 2018, niczym kadry z Twin Peaks

Duet Kas Kryst i Jaroszek przyzwyczaił nas już do nieoczywistych i załamujących przestrzeń kadrów. Oboje podnoszą sobie poprzeczkę coraz wyżej. Kampania na sezon jesień/zima 2018 kolejny raz udowadnia, że warto.
.get_the_title().

Z każdym sezonem kampania projektantki Kas Kryst zachwyca i podbija wszystkie portale społecznościowe. Wizje projektantki, fotografa Daniela Jaroszka i producentki Oli Pudło wynoszą odbiorcę na inny poziom percepcji. Załamuje się przestrzeń, błędnik szaleje, a mocne kolory pobudzają narząd wzroku do intensywnej pracy. Nic dziwnego, że ten team niemal za każdym razem zgarnia nagrodę z kampanię sezonu.

Także i tym razem w kampanii Kas Kryst nie zabrakło świeżego pomysłu na zaprezentowanie swojej kolekcji. Przy pomocy scenografki, Pauliny Szpili, powstało tło, które kole w oczy jadowitą zielenią i od razu nasuwa skojarzenia z zielonym ekranem, w technologii Blue Box. To skojarzenie nie jest przypadkowe, bo cała kampania została stworzona tak, aby odwzorować klimat filmu lub serialu. Dla jednych sesja przywodzi na myśl atmosferę Twin Peaks, inni porównują ją do sztuki, która wychodzi daleko poza ramy mody.

Wśród modeli najnowszej kampanii znalazła się gimnastyczka artystyczna Olivia Skassa, Leopold Żurowski — aktywny członek Dancingu Międzypokoleniowego, a także zawodniczka i zawodnik MMA, Paulina Raszewska i Bartosz Fabiński.

I chociaż sami bohaterowie sesji skutecznie przyciągają wzrok odbiorcy, ubrania Kas Kryst nie zostały zrzucone na drugi plan.

Aksamit, wełna i metaliczny poliester przyjemnie komponują się z intensywnym odcieniem zieleni. Barwy są iście jesienne, więc tym razem nie zobaczycie wśród kobaltów, pomarańczy, czy uroczego millenial pink. Brązy, szmaragdy, delikatne bordo i srebro to nowe kolory Kas Kryst. Wsród akcesoriów użytych w sesji widoczne są także projekty Natalii Kopiszki, założycielki i projektantki marki KOPI. Zapowiada się na nie tylko udaną kampanię, ale też bardzo mocną kolekcję z polską metką.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: KAS KRYST fot. Daniel Jaroszek

FASHION