Lacoste bez krokodyla w logo? Marka zmienia znak w ważnym celu
![Lacoste bez krokodyla w logo? Marka zmienia znak w ważnym celu .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2018/03/lacoste-1.jpg)
Charakterystyczny krokodyl w logo Lacoste zostanie zastąpiony przez inne zwierzęta. W ten sposób marka okazuje wsparcie Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.
Aligator z logo zastąpiony został przez 10 zagrożonych gatunków zwierząt.
Wśród nich znajduje się między innymi morświn kalifornijski, papuga kakapo, tygrys sumatrzański czy kondor kalifornijski.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/03/thedrum.jpg)
Nowe logo pojawiło się na limitowanej kolekcji koszulek polo. Powstało dokładnie 1775 sztuk.
Liczba egzemplarzy z poszczególnym logo zależy od tego, ile zwierząt danego gatunku wciąż pozostaje przy życiu.
Dlatego w sprzedaży pojawiło się 350 koszulek z tygrysem sumatrzańskim i zaledwie 30 z morświnem kalifornijskim. Polo można zakupić na stronie Lacoste. Dochód z ich sprzedaży trafi do organizacji chroniących zagrożone gatunki zwierząt.
![](https://www.fpiec.pl/wp-content/uploads/2018/03/fastcompany.jpg)
Źródło: designtaxi
Tekst: NS