Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Lacoste bez krokodyla w logo? Marka zmienia znak w ważnym celu

Lacoste zmienia swoje logo pierwszy raz w historii.
.get_the_title().

Charakterystyczny krokodyl w logo Lacoste zostanie zastąpiony przez inne zwierzęta. W ten sposób marka okazuje wsparcie Międzynarodowej Unii Ochrony Przyrody.

Aligator z logo zastąpiony został przez 10 zagrożonych gatunków zwierząt.

Wśród nich znajduje się między innymi morświn kalifornijski, papuga kakapo, tygrys sumatrzański czy kondor kalifornijski.

źródlo: the drum

Nowe logo pojawiło się na limitowanej kolekcji koszulek polo. Powstało dokładnie 1775 sztuk.

Liczba egzemplarzy z poszczególnym logo zależy od tego, ile zwierząt danego gatunku wciąż pozostaje przy życiu.

Dlatego w sprzedaży pojawiło się 350 koszulek z tygrysem sumatrzańskim i zaledwie 30 z morświnem kalifornijskim. Polo można zakupić na stronie Lacoste. Dochód z ich sprzedaży trafi do organizacji chroniących zagrożone gatunki zwierząt.

źródło: fastcompany

Źródło: designtaxi
Tekst: NS

FASHION