Melania „DON’T CARE”, ale ta marka odzieżowa „REALLY CARE”
W zeszłym tygodniu Pierwsza Dama USA, Melania Trump rozpętała medialną burzę za sprawą kurtki z Zary z napisem „I REALLY DON’T CARE, DO YOU?”, którą miała na sobie podczas wizyty u dzieci imigrantów przetrzymywanych w USA na granicy Meksyku z Teksasem. Ludzie na całym świecie byli oburzeni wyborem garderoby Melanii Trump, biorąc pod uwagę to, co działo się na granicy meksykańsko-amerykańskiej (szerzej pisaliśmy o tym tutaj).Rzeczniczka prasowa pierwszej damy, Stephanie Grisham, twierdziła, że ubranie to nic więcej niż kurtka, „bez ukrytej wiadomości”.
Wiadomość była jednak głośna i wyraźna. Kiedy jesteś pierwszą damą Stanów Zjednoczonych, żadne ubranie nie jest tylko ubraniem.
W odpowiedzi na całą sytuację marki modowe odpaliły swoją własną wersją kurtki. Tym razem wydrukowano jednak wiadomość dającą wiele więcej nadziei.
Wildfang, założony przez kobiety sklep, który ma na celu wzmocnienie ludzi za pomocą swoich ubrań, wypuścił bomberkę z napisem “I REALLY CARE, DON’T U?” na odwrocie.
Marka wypuściła trzy wersje kurtki – z których jedna jest już wyprzedana – wraz z dopasowaną koszulką. Na Instagramie ogłoszono, że wszystkie wpływy ze sprzedaży tej kolekcji zostaną przekazane na rzecz Centrum Uchodźców i Imigrantów ds. Edukacji i Usług Prawnych (RAICES).