Młody Lord Voldemort i Millennialsi w nowej kampanii Dolce&Gabbana

Młody Lord Voldemort, Millennialsi i potomkinie rodzin królewskich? To bohaterowie nowej kampania Dolce&Gabbana.
.get_the_title().

To, że słynny włoski dom mody inspiruje się i fascynuje Millennialsami, wiemy nie od dzisiaj. Po wydaniu książki “Dolce & Gabbana Generation Millennials: The New Renaissance”, marka dedykuje temu pokoleniu swoją kampanię wiosna 2018. Zdjęcia do niej zrobiono w Wenecji, ich autorami są braci Morelli, a w sesji wzięły udział gwiazdy Instagrama oraz aktor, który zagrał… 11-letniego Lorda Voldemorta w szóstej części Harry’ego Pottera. Bohaterowie pozują na tle znanych lokalizacji i budynków, takich jak m.in. Bazylika Świętego Marka.

Dolce&Gabbana

Wśród modeli widzimy Rafferty Law, Camerona Dallasa, Austina Mahone, Christiana Combsa, Thomasa Lee, Dachuana Jina, Noe Elmaleh i wspomnianego wcześniej aktora Hero Finnesa Tiffina.

Dolce&Gabbana Dolce&Gabbana

Modelki to Laura Murray, Frankie Herbert (siostrzenica Hrabiego Carnarvon), Kitty Spencer (siostrzenica Księżnej Diany), Sabrina Percy, Isabel Getty, Bea Fresson czy Eleonore Habsburg (bezpośrednia spadkobierczyni Arcyksiężnej Austrii).

Dolce&Gabbana Dolce&Gabbana Dolce&Gabbana Dolce&Gabbana Dolce&Gabbana

FASHION