Minikid, polska marka dziecięca, która szturmem podbija świat

Kalifornijskie zachodzące słońce, ciepły podmuch wiatru, palmy i deskorolki. Kalifornijski vibe do tej pory kojarzył się z młodzieżą, która każdą wolną chwilę spędza na ćwiczeniu skateboardowych tricków.
Dzięki Minikid styl cool nastolatków dostępny jest również dla kilkuletnich dzieciaków i wygląda to świetnie.


MINIKID to polski produkt, który na rynku istnieje już od trzech lat. Marka sprzedaje swoje kolekcje w 26 krajach! Podbija serca dzieciaków i rodziców na różnych kontynentach. Miękkie materiały, ultrawygodne kroje i świetna jakość to coś, co sprawdzi się nie tylko na deskorolce, ale i każdego dnia w szkole czy przedszkolu. Jeśli macie dość standardowych ciuchów, które znajdują się w ofercie dla dzieciaków – to Minikid jest czymś dla was.
W tym sezonie inspiracją do stworzenia kolekcji są lata 90., które co chwila powracają w tegorocznych trendach.
Nic więc dziwnego, że młodzi riderzy z lookbooka MINIKID mają na sobie wygodne podkoszulki, bluzy z kapturem, modne kurtki w drwalskim stylu, wzór camo oraz obowiązkowe grube czapki na głowie, które są dopełnieniem ich ulicznej stylówki.



Zdjęcia do najnowszego lookbooka wykonano w Europie. Nietrudno zgadnąć, że tłem stała się Barcelona, której wyjątkowy klimat od razu kojarzy się z krajobrazem Kalifornii. Na zdjęciach króluje beztroska, komfort, radość, no i ten wyjątkowy vibe, z którym niektóre dzieciaki po prostu się urodziły.
Świetna kampania, świetne ubrania! Trzymamy kciuki za dalsze sukcesy – należy się Wam, Minikid!

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: MINIKID
www.minikidfashion.com