Previous Slide Icon Next Slide Icon
Play Daily Button Pause Daily Button
Exit Daily Button

Nowa kampania linii Tommy Hilfiger Adaptive stworzonej z myślą o osobach niepełnosprawnych

Linia amerykańskiej marki Tommy Hilfiger Adaptive została stworzona z myślą o osobach niepełnosprawnych. Kolekcja i kampania na sezon jesień/zima 2018 to kolejny krok w stronę równości w różnorodności.
.get_the_title().

Tommy Hilfiger z sukcesem kontynuuje to, co zaczął w 2017 roku. Odkąd linia Tommy Hilfiger Adaptive ujrzała światło dzienne, popularny amerykański brand stara się udowodnić, że czasem proste rozwiązania potrafią znacznie ułatwić codzienne czynności.

Kampania foto i video pokazuje osoby z różną niepełnosprawnością, które nie traktują jej jako stygmatyzację, ale raczej jako sposób na traktowanie samych siebie w szczególny, wyjątkowy sposób.

Hasłem przewodnim kampanii jest stwierdzenie „my ability is stronger than my disability”, a zamysł kolekcji kładzie nacisk na to, co można zrobić, aby wyjść naprzeciw potrzebom każdego konsumenta.

Projekty z kolekcji Tommy Hilfiger Adaptive posiadają zapięcia na magnes i rzepy, które znacznie ułatwiają czynność ubierania się.

W filmie promującym sezon jesień/zima 2018 możemy zobaczyć jak takie proste rozwiązania potrafią rozwikłać wiele trudności, których większość ludzi może nawet nie dostrzegać.

Zarówno kampania, jak i cała linia amerykańskiej marki to doskonały sposób na wyjście naprzeciw potrzebom osób niepełnosprawnym, dla których moda, dobry design i praktyczne użytkowanie ma przecież takie samo znaczenie, jak dla każdego innego klienta.

Tommy Hilfiger Adaptive: Fall 2018 Independence Campaign from Tommy Hilfiger on Vimeo.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia usa.tommy.com

FASHION