Nowa nieskórzana kolekcja Zofii Chylak

Zofia Chylak wie, jak zjednać sobie klientów. Najpierw przez lata tworzy torebki, które w kraju i coraz częściej za granicą, określane są mianem „it bags”, a teraz robi ukłon w stronę osób, które kochają design jej produktów, ale z przekonania nie kupują wyrobów skórzanych.
.get_the_title().

Nowa nieskórzana kolekcja Zofii Chylak nadal utrzymana jest w klimacie jednej z najlepszych polskich marek projektujących eleganckie torebki. Prezentuje także nowe, bardziej casualowe oblicze projektów Chylak, co nie oznacza, że znacznie odstępuje od poziomu flagowych produktów marki.

W pierwszej kolekcji wykonanej z syntetyków, plecionej bawełny i wełny pojawiły się dwa główne wzory: czarna plecionka oraz również pleciony materiał w stonowane czarne, białe, czerwone i żółte paski.

W nowej kolekcji Chylak produkty dla siebie znajdą nie tylko zwolennicy nieskórzanych wyrobów, ale także kobiety, które lubią łączyć dobry design ze sportowym sznytem.

Chylak fantazjuje na temat modnych w tym sezonie torebek „nerek” oraz klasycznych toreb typu shopper.

Alternatywę dla skóry znalazła we włoskich i hiszpańskich fabrykach, jednak nie zadowoliła się pierwszym lepszym materiałem. Zamiast szukać oczywistych zamienników skóropodobnych, projektantka odważyła się na spory eksperyment wizerunkowy. Eksperyment zakończył się sukcesem, co w przypadku Chylak chyba nikogo nie dziwi.

Tekst: Malwa Wawrzynek
Zdjęcia: chylak.com

FASHION