Nowa odsłona NAGO. Kampania „Girls” udowadnia, że piękno nie ma jednej definicji
![Nowa odsłona NAGO. Kampania „Girls” udowadnia, że piękno nie ma jednej definicji .get_the_title().](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/81975169_1823275014646602_5235452214838820864_o.jpg)
Idea NAGO polega na zrównoważonym podejściu do życia. Ich ubrania stanowią idealne bazy każdej kobiecej garderoby i nie prowokują do ślepej pogoni za regularnie zmieniającymi się trendami. Moda zrównoważona to nie tylko puste hasło, ale idea, o którą warto walczyć. Nadmierna produkcja ubrań to problem, który poważnie przyczynia się do zanieczyszczania planety, a przemysł mody to drugi w kolejności największy niszczyciel środowiska (szerzej pisaliśmy o tym tutaj).
Warto więc wymagać od marek wiarygodności w podejmowaniu działań. Taką właśnie marką jest NAGO, które od samego początku dba o przyszłość środowiska naturalnego.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1338_1600-e1579087823940.jpg)
Nowy rok zainspirował założycieli marki NAGO do zmian. Bohaterki startującej właśnie kampanii „Girls” pokazują, jak piękna jest naturalność kobiecego ciała.
NAGO poszerza swoją rozmiarówkę, zachęcając kobiety, by zrezygnowały z nierealnych wymagań wobec własnego ciała i poczuły się dobrze same ze sobą – nago i w ubraniach polskiej marki.
– Nasze klientki są w różnym wieku, noszą różne rozmiary i reprezentują różne style. Chcemy, żeby ubrania NAGO stanowiły bazę garderoby każdej z nich. Dostajemy wiele komentarzy od klientek – czasami nasze ubrania nie są dopasowane do ich sylwetek. Dlatego w tym roku jednym z naszych wyzwań będzie ulepszenie i poszerzenie dotychczasowej rozmiarówki – mówi Julia Turewicz, współzałożycielka marki.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1191_1600-e1579087750268.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1292_1600-e1579087793252.jpg)
Do udziału w subtelnej sesji autorstwa Karoliny Wilczyńskiej – jednej z najciekawszych fotografek młodego pokolenia – zaproszono kobiety w wieku od 22 do 57 lat, reprezentujące zróżnicowane typy sylwetek (od XS do L). Pozowały one w naturalnym makijażu i codziennych fryzurach, co dodatkowo wyeksponowało różnice między nimi.
Większość z nich nie jest modelkami i było to ich pierwsze spotkanie z profesjonalnym fotografem, co tylko bardziej podkreśliło szczerość zdjęć.
W najnowszej kolekcji znalazły się cieliste body, topy, bielizna, dopasowane sukienki i spódnice, będące idealnymi bazami do każdej stylizacji, ale także luźne bluzy w ciepłych, pastelowych kolorach. Każda kobieta znajdzie tu coś dla siebie – zarówno na wieczorowe wyjście, jak i na co dzień.
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1727_1600-e1579088089763.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1508_1600-e1579087985381.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1542_1600-e1579088006727.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1618_1600-e1579088023702.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1680_1600-e1579088040333.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1708_1600-e1579088059650.jpg)
![](https://www.f5.pl/wp-content/uploads/2020/01/img-1860_1600-e1579088117230.jpg)
Tekst: Paula Kierzek
Zdjęcie główne: NAGO